طرز کار دستگاه روغن گیری

روغن گیری در بهترین حالت خود به طور کلی با دو روش پرس سرد و پرس گرم انجام می شود. دستگاه های تولیدی بکردانه همگی با استفاده از روش پرس سرد روغن گیری انجام می دهند چرا که با توجه به تحقیقات انجام شده روش پرس سرد خاصیت دانه ها را بهتر حفظ کرده و روغن سالم تری به شما می دهد. روغن هایی که از این روش تولید می شوند به روغن بکر نیز معروف هستند. در ادامه ما طرز کار دستگاه های روغن گیری پرس سرد و پرس گرم را به شما آموزش خواهیم داد. برای اطلاع از قیمت دستگاه روغن گیری خانگی دیجی کالا و سایت بکردانه از مراجع معتبر برای استعلام قیمت هستند، شما عزیزان می توانید با مراجعه به این دو سایت اطلاعات دقیق و تخصصی درباره محصول مورد نظر خود را کسب نمایید.

طرز کار دستگاه روغن گیری پرس سرد

همانطور که در ابتدا گفتیم روغن گیری به روش پرس سرد بهترین روش برای تولید روغن بکر است. اما چطور می توانید این روغن را تهیه کنید؟ در مرحله اول شما نیاز به یک دستگاه روغن گیری دارید. برای تهیه بهترین روغن گیر پرس سرد از محصولات بکردانه دیدن فرمایید. دستگاه ها دیدید؟ کار با این دستگاه ها بسیار آسان است، کافی است شما دانه ای که می خواهید از آن روغن تهیه کنید را در داخل قیف بالای دستگاه ریخته و منتظر نتیجه کار بشوید. دستگاه به صورت خودکار با فشار مکانیکی روی دانه ها روغن موجود را از آن ها استخراج خواهد کرد. در حالت پرس سرد دمای روغن تولیدی شما از 49 درجه بالاتر نخواهد رفت. دیدید چقدر راحت بود؟ توجه کنید. در ویدئو زیر شما می توانید طرز کار دستگاه روغن گیر پرس سرد مدل 85 بکردانه را ببینید. 

طرز کار دستگاه روغن گیری پرس گرم

طرز تهیه روغن با استفاده از دستگاه های پرس گرم یا هات پرس یک مرحله بیشتر از دستگاه پرس سرد دارد. اگر شما یک دستگاه Hotpress دارید قبل از اینکه دانه را وارد دستگاه بکنید باید آن را گرم کنید و سپس باید برای روغن گیری اقدام کنید. این روش روغن گیری درصد روغن بیشتری را به شما می دهد اما این روغن کیفیت بسیار پایین تری نسبت به روش Coldpress دارد به همین دلیل امروزه بیشتر مراکز روغن گیری به جای هات پرس به روش پرس سرد روی آورده اند.

اگر قصد راه اندازه کسب و کار با دستگاه روغن گیری را دارید ما خرید دستگاه های پرس سرد را به شما پیشنهاد می دهیم. برای کسب اطلاع بیشتر و انتخاب بهترین دستگاه روغن کشی با توجه به نیاز خود با پشتیبانی بکردانه تماس بگیرید.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه روغن گیری نارگیل، رزهیپ و دانه های روغنی به سایت بکردانه مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. 

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه روغن گیری رومیزی بکردانه و دریافت مشاوره خرید این محصول با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ها  
مرزایی
واقعا پشتیبانی خوبی دارید من هروقت مشکلی داشتم با دقت کامل جوابمو دادن
مالک
سلام خسته نباشید مراحل استفاده از دستگاه روغن گیر کنجد گرم .روش استفاده از برق تابلو
نظرات خود را با ما در میان بگذارید