نحوه تمیزکاری دستگاه های روغنگیری

اگر شما هم مدتی است که دستگاه روغن گیری خریده اید و یا تازه قصد دارید با دستگاه خود کسب و کار راه بیاندازید ما در این مطلب قصد داریم تمیز کردن دستگاه روغن کشی را به صورت اصولی به شما آموزش بدهیم.

هنگام تمیز کاری دستگاه روغن کشی چه کار نکنیم؟

برای تمیز کردن دستگاه های روغن گیری قبل از اینکه بدانید چه کاری را باید انجام بدهید اینکه بدانید انجام چه مواردی کاملا غلط است از اهمیت بیشتری برخوردار است. اولین چیزی که شما برای پاک کردن روغن به نظرتون میاد به احتمال زیاد استفاده از آب و شوینده است. خب ما اینجا آمده ایم تا به شما بگوییم این موضوع کاملا غلط است. می پرسید چرا؟ بزارید این موضوع را برای شما باز تر کنیم.
قطعات دستگاه روغن گیری شما از فولاد سخت کاری شده تهیه شده اند. اگر شما به طور مداوم این قطعات را با آب و مواد شوینده تمیز کنید به مرور باعث زنگ زدگی آنها خواهید شد، این زنگ زدگی روی محصول نهایی شما تاثیر می گذارد و طعم روغن شما را تغییر می دهد. حالا اگر ما از آب و صابون استفاده نکنیم پس چجوری دستگاه را تمیز کنیم؟ نگران نباشید ما اینجا هستیم تا این موضوع را به شما آموزش بدیم. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه روغن گیری رومیزی بکردانه و دریافت مشاوره خرید این محصول با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

هنگام تمیز کاری دستگاه روغن کشی چه کار نکنیم؟

روش های تمیز کردن دستگاه روغن کشی

به طور کلی شما با استفاده از سه روش می توانید دستگاه خود را به صورت اصولی تمیز کنید.
روش اول: استفاده از پمپ باد. پمپ باد دستگاهی است که شما حتما در مغازه ها و کارگاه ها دیده اید اما شاید اسم آن را بلد نبودید. عکس زیر دو پمپ باد دستی و خودکار را نشان می دهد. شما می توانید سوراخ سیلندر دستگاه که گرفته، گرد و خاک و ... را با استفاده از فشار باد پمپ تمیز کنید. اما اگر این دستگاه را ندارید نگران نباشید تیم بکردانه برای شما هم راه حل دارد.

پمپ باد
روش دوم: استفاده از دستمال خشک یکی از آسان ترین و کم خرج ترین روش ها برای تمیز کردن دستگاه روغن گیری است. شما می توانید قطعات دستگاه را یکی یکی بین یک دستمال گذاشته و آن ها را تمیز کنید. اگر می خواهید از این روش استفاده کنید بهتر است روزانه دستگاه را تمیز کنید تا کارتان خیلی سخت نشود.
روش سوم: اگر دستگاه شما به اندازه ای روغنی شده بود که استفاده از یک دستمال خشک به تنهایی جوابگوی کار شما نبود کافیست کمی الکل روی دستگاه اسپری کرده و با دستمال پارچه ای خود آن را تمیز کنید.
این هم از روش های تمیز کردن یک دستگاه روغن گیری با اصول و قواعد درست، اگر تا به امروز از آب و شوینده استفاده می کردید وقت آن رسیده که آن ها را کنار گذاشته و از سه روش بالا استفاده کنید. شما هم تجربه تمیز کردن دستگاه روغن گیریتان را با ما در کامنت ها در میان بگذارید. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات در مورد دستگاه روغن گیری خانگی کوچک به سایت بکردانه مراجعه نمایید و یا با کارشناسان مجرب این گروه تولیدی تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ها  
کرمانی
ای وای من یه دستگاه دارم تا الان با آب قطعاتش را می شستم. الان خراب میشه؟ حدود دو هفته هست دارم استفاده می کنم.
admin
به نقل از کرمانی:
ای وای من یه دستگاه دارم تا الان با آب قطعاتش را می شستم. الان خراب میشه؟ حدود دو هفته هست دارم استفاده می کنم.

با سلام. زمان می بره تا قطعات دستگاه به مرحله زنگ زدگی برسن اما از این به بعد حتما با روش استاندارد دستگاه خود را تمیز کنید. مطمئنا به نتیجه ی بهتری نیز دست پیدا خواهید کرد.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید