دستگاه روغن گیر چندکاره

یکی از سوالات مشتریان دستگاه های روغنگیری این است که آیا می توان با دستگاه های روغنگیر پرس سرد از دانه های مختلف روغن گیری کرد یا این دستگاه ها فقط برای دانه کنجد طراحی و ساخته شده است ؟ و آیا می توان با دستگاه های روغنگیری، کره گیری یا ارده گیری هم انجام داد یا خیر؟؟

دستگاه روغن گیری چند کاره

آیا میتوان با استفاده از دستگاه های روغن گیری بکردانه از دانه های مختلف روغن گیری کرد؟ برای جواب دادن به این سوال باید به شما بگویم که دستگاه های روغنگیری قابلیت روغنگیری از انواع دانه های روغنی را دارد و فقط تفاوت دستگاه های سایز کوچک و بزرگ در این است که دستگاه های سایز بزگ همچون دستگاه روغنگیر پرس 90 توربو ودستگاه سایز 135 توانایی روغنگیری از تمامی دانه های روغنی سخت و نرم را دارند ولی دستگاه های روغنگیر کوچک که در ابعاد و سایز های کوچکتر و حتی دستگاه های روغنگیر خانگی می باشند همچون دستگاه مینی پرس 25 و روغنگیر 32 فقط دانه های نرم را میتوانند روغنگیری کنند و دانه های سخت مثل هسته انار و هسته انگور را نمی توانند روغنگیری کنند .

دستگاه روغن گیر چندکاره 135 بکردانه

انوان دانه ها برای روغن گیری

دانه های نرم مثل: کنجد، کلزا، آفتابگردان، سیاهدانه، بادام درختی، بادام زمینی، گردو، آرگان و... .

دانه های سخت مثل: هسته انار، هسته انگور، نارگیل، اسپند و ... .

اگر قصد خرید دستگاه روغنگیری دارید پیشنهاد می کنم که قبل از خرید حتما با مشاوران فروش بکردانه حتما تماس بگیرید تا ایشان راهنمایی های لازم را نسبت به میزان سرمایه و مکان شما بهترین راهنمایی ها را به شما عزیزان ارائه کنند.
دستگاه های روغنگیری فقط توانایی روغنکشی یا روغنگیری از دانه های مختلف را دارند و اگر شخصی نیاز به ارده گیر یا کره گیری داشت میتواند از دستگاه های مخصوص ارده گیری و کره گیری استفاده کند.البته ناگفته نماند که گروه تولیدی بکردانه دستگاه های کره گیری و ارده گیری نیز تولید می کند که پیشنهاد میکنم برای مطالعه بیشتر راجع به این نوع محصولات، به صفحه مشخصات دستگاه ارده گیری مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ها  
فهیمه
سلام. کدام دستگاه را برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی پیشنهاد میدید؟
ادمین
به نقل از فهیمه:
سلام. کدام دستگاه را برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی پیشنهاد میدید؟

سلام. اگر فضایی که در خانه دارید کوچک است بهتر است از دستگاه مینی پرس بکردانه 25، روغن گیری پرس سرد 32، روغن گیری 45 رومیزی استفاده کنید. اما اگر فضای بزرگ تری در اختیار دارید می توانید هر کدام از دستگاه های روغنکشی فروشگاه بکردانه را تهیه کنید. اگر باز هم به راهنمایی احتیاج دارید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.
ترکی
سلام. می خواستم ببینم شما دستگاه روغنگیری پرس گرم ندارید؟
ادمین
به نقل از ترکی:
سلام. می خواستم ببینم شما دستگاه روغنگیری پرس گرم ندارید؟

با سلام. از آنجایی که روغنگیری به روش پرس سرد محصول با کیفیت تری را تولید می کند. تمامی دستگاه های روغن گیر بکردانه با این روش روغنگیری می کنند.
shahedi
اگه از این دستگاه ها استفاده بشه طعم روغن عوض نمیشه؟
ادمین
به نقل از shahedi:
اگه از این دستگاه ها استفاده بشه طعم روغن عوض نمیشه؟

با سلام. خیر طعم روغن تغییری نمی کند و فقط کیفیت روغن شما از قبل بهتر خواهد شد.
jamali
گفتید چند کاره یعنی به جز روغن چیز دیگه ای هم تولید میکنه؟
admin
به نقل از jamali:
گفتید چند کاره یعنی به جز روغن چیز دیگه ای هم تولید میکنه؟

با سلام دستگاه چندکاره به روغن گیری از دانه های مختلف اشاره دارد. هم دانه های سخت (هسته انار، هسته خرما و ..) و هم دانه های نرم (کنجد، زیتون و ...)
بهاره
من میخواستم دستگاه روغن گیری بخرم این مطلبتون خیلی کمک کرد. ممنون.
رهام
سلام بیشترین میزان تولید در روز با دستگاه های شما چقدر است؟
ادمین
به نقل از رهام:
سلام بیشترین میزان تولید در روز با دستگاه های شما چقدر است؟

با سلام. دستگاه های بکردانه قابلیت تولید روغن در شبانه روز را دارند اما میزان ورودی با توجه به مدل دستگاه از 4-75 کیلوگرم متفاوت است.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید