دستگاه روغن کشی استوک

دستگاه روغن کشی یکی از آن دستگاه هایی است که برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی انتخابی مناسب است. شما با خرید این دستگاه ها و تولید روغن می توانید با عطاری ها، فروشگاه های لوازم آرایشی، اسپا و ... همکاری کرده و درآمد بالایی بدست بیاورید. شما می توانید انواع دستگاه های روغن کشی بکردانه را برای شروع کسب و کار در خانه و یا حتی کارگاه ها تهیه کنید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه روغن گیری رومیزی بکردانه و دریافت مشاوره خرید این محصول با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

دستگاه روغن کشی استوک چیست؟

دستگاه روغن کشی استوک به معنای همان دستگاه های دست دوم می باشد. شما می توانید دستگاه های استوک را از دیوار، شیپور و یا کانال های موجود در شبکه های اجتماعی خریداری کنید. البته هنگام خرید دستگاه های استوک باید دقت کنید که آنها شامل گارانتی نمی شوند و ممکن است دستگاه مشکلاتی داشته باشد که شما از آن بی خبر هستید پس هنگام خرید کاملا دقت بخرج بدهید و با یک مشاور صحبت کنید. با توجه به دوره ای که از این دستگاه استفاده شده است امکان خرابی موتور، گیربکس و یا حتی فن خنک کننده در آن ها بالاست. سایت هایی که دستگاه استوک را به فروش می رسانند در قبال سلامت دستگاه هیچ مسئولیتی متقبل نمی شوند. 

روغن گیری با دستگاه دست دوم

دستگاه روغن کشی استوک بخرم یا نه؟

با توجه به مشکلاتی که ممکن است برای خرید هر نوع دستگاه روغن گیری دست دوم با آن مواجه بشوید نظر تخصصی ما برای خرید دستگاه استوک منفی است. البته این انتخاب به طور کامل به خود شما برمی گردد، ممکن است شما فقط برای استفاده شخصی یک دستگاه روغن گیری بخواهید و ترجیح بدهید هزینه کمتری خرج کرده و ریسک خرابی را بپذیرید. در آخر خرید هر جنس دست دومی مشکلات خاص خود را به همراه دارد و در صورتی که انتخاب شما خرید کالای استوک است باید به صورت واقع بینانه نکات مثبت و منفی را بسنجید. 

شما می توانید دستگاهی که از سلامت و ضمانت آن مطمئن هستید به راحتی از سایت بکردانه تهیه کنید. این دستگاه ها نه تنها یک سال گارانتی دارند بلکه 10 سال خدمات پس از فروش نیز شامل حال خرید شما می شود. دستگاهی که تهیه می کنید تمیز است و شما نیاز ندارید نگران سلامتی آن باشید. اگر در خصوص قیمت دستگاه هر سوالی دارید و یا می خواهید آن ها را به صورت قسطی تهیه کنید کافی است با پشتیبانی بکردانه تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

دیدگاه‌ها  
k.hamidi
قیمت دستگاه استوک چقدر میشه؟
رضا
با دستگاه روغن کشی گیاهان دارویی میتوان دانه های روغنی را نیز روغن کشی کرد؟؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید