تعمیر و نگهداری دستگاه روغنگیری بکردانه

یکی از سوالاتی که همیشه مشتریان ما قبل از خرید دستگاه های روغن گیری از ما می پرسند این است که تعمیر و نگهداری دستگاه روغنگیری بکردانه به چه صورتی هستش؟ ما در این مقاله درباره قطعات مختلف دستگاه های روغن گیری و عمر مفید هر کدام با شما صحبت می کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید تا برای خرید بهتر، اطلاعات کافی کسب کنید. این اطمینان را به شما می دهیم که خرید دستگاه های روغن گیری مرغوب با قیمت مناسب از بکردانه شما را پشیمان نخواهد کرد. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت دستگاه ارده گیر و قیمت دستگاه کره گیر به دیگر مقالات ما در سایت بکردانه سر بزنید.

تعمیر و نگهداری دستگاه روغن گیری بکردانه به چه صورت است

برای آشنایی با نحوه تعمیر و نگهداری دستگاه روغن گیری بکردانه و آشنایی با استهلاک قطعات مختلف دستگاه و همچنین هزینه هایی که بابت تعمیر و سرویس باید بپردازید با ما در ادامه همراه باشید. هر دستگاه روغن گیری از قسمت های مختلفی تشکیل شده که در دسته بندی کلی به گروه های لوازم و قطعات مکانیکی، برقی و الکترومکانیکی تقسیم می شوند. این قطعات شامل موارد زیر است:

  • اصلی ترین قطعه که در چگونگی نگهداری از هر دستگاه روغن گیری باید توجه ویژه ای به آن داشت، جابلبرینگی یا گلدانی است. در داخل این قطعه روغن واسکازین وجود دارد. واسکازین استفاده شده در این بخش، باید در دوره های 3 ماهه تعویض گردد برای انجام این کار باید ابتدا پیچ بالایی مخزن باز شود و پس از آن پیچی که در قسمت پایین محفظه روغن است را باز کنید، بعد از تخلیه واسکازین موجود در محفظه بلبرینگ ها، پیچ پایینی را بسته و محکم کنید سپس روغن واسکازین را در داخل محفظه اضافه کنید. در انتها پیچ بالایی را محکم کنید و برای دوره ای 3 ماهه با خیالی آسوده از دستگاه استفاده کنید.
  • قطعه بعدی گیربکس است که داخل این قطعه نیز با واسکازین پر شده است. گیربکس های مورد استفاده در دستگاه های روغن کشی از برند ایلماز ترکیه است. کیفیت بالای این قطعه و همچنین واسکازین مرغوب داخل آن باعث شده تا تعویض واسکازین این قطعه برای دوره های 3 تا 4 ساله باشد.
  • در این بخش به بررسی تعمیرات و سرویس ماردون و توپی می پردازیم. ماردون در حقیقت قطعه حلزونی شکلی است که بر روی بازوی دستگاه نصب شده و وظیفه هدایت دانه ها به سمت جلو را برعهده دارد. توپی قطعه ای است که باعث تحمل فشار توسط دستگاه می شود. میزان خوردگی در این قطعات دستگاه های روغن گیری، کاملا وابسته به نوع استفاده از دستگاه است. با این وجود می توان این قطعات را پس از 2 تا 3 سال استفاده، پولیش نمود و مجددا استفاده کرد.
  • تجهیزات برقی نصب شده بر روی دستگاه: نمی توان عمر مشخصی برای کارکرد درست این تجهیزات در دستگاه های روغن گیری بیان کرد اما با این وجود باید سرویس های دوره ای در زمان های مشخص انجام شود.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه روغن گیری رومیزی بکردانه و دریافت مشاوره خرید این محصول با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

تعمیر و نگهداری دستگاه روغن گیری بکردانه به چه صورت است

نکات مهم در تعمیر و نگهداری دستگاه روغن گیری بکردانه

طول عمر دستگاه در رابطه مستقیم با نحوه نگهداری از دستگاه است. با رعایت برخی از نکات می توان عمر دستگاه های روغن گیری را افزایش داد. برخی از این نکات عبارتند از:

  • سعی کنید قطعات دستگاه برای مدت طولانی مرطوب نماند. رطوبت باعث زنگ زدن قطعات مختلف دستگاه و کاهش طول عمر آن می شود.
  • استفاده از دانه های تمیز و عدم وجود سنگ در دانه های ورودی در دستگاه
  • عدم استفاده همیشگی از دانه های سخت برای روغن گیری

در صورتی که خرید خود را از مجموعه بکردانه انجام دادید به هیچ عنوان نگران تعمیر دستگاه روغن گیری خود نباشید ما برای تمامی دستگاه های ارائه شده 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته ایم. در صورت بروز هرگونه مشکل ما در کنار شماییم. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه روغن گیری نارگیل، رزهیپ و دانه های روغنی به سایت بکردانه مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

 

 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید