عمر مفید دستگاه روغن گیری به چه عواملی بستگی دارد؟

خیلی از افراد از ما می پرسند که اگر یک دستگاه روغن گیری تهیه کنند تا چند وقت می توانند با آن کار کنند بدون اینکه نیاز داشته باشند برای تعویض یا تعمیر قطعات دستگاه هزینه ای پرداخت کنند. جواب دادن به این سوال به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در ادامه ی مطلب ما شما را با آن ها آشنا کرده و کمک می کنیم بهترین دستگاه روغن گیری با بالاترین طول عمر ممکن را تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت دستگاه روغن گیری خانگی دیجی کالا و سایت بکردانه از مراجع معتبر برای استعلام قیمت هستند، شما عزیزان می توانید با مراجعه به این دو سایت اطلاعات دقیق و تخصصی درباره محصول مورد نظر خود را کسب نمایید.

فاکتورهای طول عمر دستگاه روغن گیری

اولین و مهمترین فاکتور در هنگام خرید دستگاه روغن گیری برند دستگاهی است که شما می خرید. برندهای با کیفیت مانند بکردانه به طور حتم دوره ای را ضمانت نامه و گارانتی دستگاه به شما تعلق می دهند. برای مثال تمامی دستگاه های شرکت بکردانه از روغن گیری، کرده گیری، ارده گیری و ... همگی شامل یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می شوند. این موضوع کمک می کند که اگر دستگاه شما با مشکلی هم مواجه شد بتوانید در بهترین مکان با کمترین هزینه ممکن برای تعمیر آن اقدام کنید. پس قبل از خرید در خصوص ضمانت و پشتیبانی دستگاه اطلاعات لازم را بدست بیاورید.
دومین فاکتور که بسیار مهم است کیفیت گیربکس و موتور دستگاه می باشد. بعضی از شرکت های سازنده دستگاه روغن گیری به دلیل اینکه می خواهند هزینه تولید را پایین بیاورند از موتورهای ضعیف استفاده می کنند در صورتی که موتور دستگاه روغن گیری به دلیل کارکرد بالای دستگاه باید قوی باشد. پس گول قیمت های پایین را نخورید و حتما کیفیت موتور و گیربکس را بررسی کنید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه روغن گیری رومیزی بکردانه و دریافت مشاوره خرید این محصول با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.
سومین فاکتور برای بررسی طول عمر دستگاه، آلیاژ سخت کاری شده قطعات مکانیکی است. قطعات جلویی دستگاه شما باید از فولاد آلیاژی خوبی تهیه شده باشند. به خاطر اینکه در زمان روغن گیری قطعات سایشی دستگاه که خیلی باعث اصطکاک می شوند مثل ماردون دستگاه اگر از جنس نامرغوب باشند به مرور زمان سرعت روغن گیری را کند می کند و باعث آزار مشتری می شود.
فاکتور بعدی خنک کنندگی دستگاه است. دمای موتور و گیربکس دستگاه روغن گیری شما باید توسط یک خنک کننده قوی کنترل بشود. دستگاه های بکردانه یک فن قوی داخل خود دستگاه دارند که به طور مستقیم به موتور و گیربکس باد می زند. این امر باعث می شود عمر موتور شما بالا برود و استهلاک کاهش یابد.
آخرین نکته اینکه هرچه دستگاه بسته تر باشد (موتور در داخل فضایی بسته باشد) احتمال آسیب دیدن قطعه کاهش می یابد. حالت بسته جلوی دستگاه های بکردانه امکان آسیب پذیری را به شدت کاهش می دهد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه روغن گیری نارگیل، رزهیپ و دانه های روغنی به سایت بکردانه مراجعه و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

فاکتورهای طول عمر دستگاه روغن گیری

عمر دستگاه روغن گیری با توجه به شرایط نگه داری

تمام مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم در هنگام خرید به شما کمک می کنند یک دستگاه روغن گیری با بهترین کیفیت تهیه کنید. اما خرید بهترین دستگاه به تنهایی کافی نیست. نحوه نگه داری در عمر دستگاه بیش اندازه تاثیر گذار است. فرض کنید دستگاه شما همیشه در معرض آسیب باشد. یا بیش از ظرفیت تولید از آن کار بکشید. به خوبی آن را تمیز نکنید. این موارد باعث می شود عمر دستگاه روغن کشی شما کاهش پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها  
شادی
خیلی ممنون وقت میزارید اینقدر قشنگ توضیح میدید.
zare
سلام میشه یه حدود بدین که با رعایت این نکات عمر دستگاهمون چقدر خواهد بود؟
ادمین
به نقل از zare:
سلام میشه یه حدود بدین که با رعایت این نکات عمر دستگاهمون چقدر خواهد بود؟

با سلام. با رعایت تمامی نکات گفته شده در متن عمر مفید یک دستگاه روغن گیری بدون نیاز به تغییر قطعه و تعمیر حدودا 5 سال خواهد بود.
Golrokh hypermarket
اگر دستگاه هایی که ازتون می خریم بخوره زمین این موضوع شامل گارانتی میشه؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید