قیمت دستگاه روغن گیری هسته خرما

کشور ایران جزو فعال‌ترین کشورهای دنیا در عرصه کشاورزی و تولید روغن است؛ به گونه‌ای که کشت انواع دانه‌ها و خشکبار روغنی در داخل کشور صورت گرفته و مراحل روغن‌گیری و تصفیه آن نیز در کارخانجات داخلی انجام می‌شود. روغن هسته خرما یکی از محبوب‌ترین محصولات بین آشپزان است. برخی از آشپزخانه‌های بزرگ کشور به دلیل مناسب بودن قیمت دستگاه روغن گیری هسته خرما، از آن به منظور کاهش هزینه‌ها، به‌ جای خرید روغن هسته خرمای آماده استفاده می‌کنند؛ آن‌ها با خرید دستگاه‌های روغن‌گیری اقدام به تولید روغن هسته خرما کرده و فرایند عصاره‌گیری را در بخشی از آشپزخانه توسط پرسنل انجام می‌دهند.

معرفی دستگاه روغن گیری هسته خرما

همانطور که گفتیم قیمت مناسب دستگاه روغن گیری هسته خرما باعث شده است تا بسیاری از مشاغل کوچک از آن برای عصاره‌گیری محصولات خود استفاده کنند. این دستگاه شباهت زیادی به دستگاه‌های آبمیوه‌گیری داشته و فرایند روغن‌گیری را ظرف مدت کمی انجام می‌دهند. این دستگاه دارای یک گیربکس در قسمت پشتی خود است و موتور آن نیز در کنار آن قرار دارد. برای این ‌که هسته‌های خرما به داخل دستگاه ریخته شوند، یک سیلندر بزرگ در بالای آن وجود دارد و هسته‌ها به نوبت از طریق آن وارد دستگاه می‌شوند.

قیمت دستگاه روغن گیری هسته خرما

مراحل روغن‌گیری و تصفیه

از زمان برداشت خرما تا روغن‌گیری مراحل مختلفی طی می‌شود که اولین مرحله شامل جداسازی هسته از خرما و تمیز کردن آن برای آغاز فرایند روغن‌ گیری است. لازم به ذکر است که عمل عصاره‌گیری به دلیل مناسب بودن قیمت دستگاه روغن گیری هسته خرما، کاملا برای کارخانجات نوپا سودآور است. پس از این‌که عمل پاکسازی تمام شد، خرماها به دیگ‌های مخصوص برای حرارت‌ دهی ریخته و برای مرحله روغن‌کشی آماده می‌شوند. در این مرحله، از روش حلال سرد و یا دستگاه‌های روغن‌گیری، به‌جای پرس کردن استفاده می‌شود. به این دلیل که در هنگام پرس کردن هسته‌ها به روش پرس گرم، به خاطر دمای بالا، روغن ممکن است بسوزد و طعم بدی به خود بگیرد.
به همین دلیل روش استخراج با دستگاه‌های روغن‌گیری اتخاذ می‌شود. در این روش هسته‌های خرما درون دستگاه‌های روغن‌گیری ریخته شده و پس از پرس شدن و جدا شدن ناخالصی‌ها، روغن حاصل از آن درون صافی ریخته شده و سپس با فشردن روغن در حلال یا صافی تمام ناخالصی‌های آن گرفته می‌شود.

ویژگی‌های دستگاه روغن‌گیری هسته خرما

تولید دستگاه‌های روغن‌گیری باعث شده است تا فرایند استخراج روغن بسیار سریع و بدون هیچ هزینه خاصی انجام شود. این دستگاه‌ها اکنون در بسیاری از کارخانجات کشور و حتی آشپزخانه‌های کوچک مورد استفاده قرار گرفته و اکثر دارندگان از این محصول بی‌نظیر رضایت کامل دارند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب بودن قیمت دستگاه روغن گیری هسته خرما
  • استخراج روغن هسته خرما با کمترین صدای ممکن و عدم لرزش دستگاه هنگام کار
  • سرعت بالای روغن‌گیری
  • مصرف ناچیز برق و مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌های روغن‌گیری
  • امکان روشن ماندن دستگاه به صورت شبانه‌روزی
  • بدنه قوی و مستحکم و دارای ایمنی بالا

همانطور که مشاهده می‌کنید ویژگی‌های این دستگاه بسیار زیاد بوده و همین امر موجب محبوبیت آن نزد بسیاری از کارخانه‌دارن شده است.

دستگاه روغن گیری

میزان قیمت دستگاه روغن گیری هسته خرما

عوامل زیادی در تعیین قیمت این دستگاه‌ها موثرند که مهمترین آن جنس و کیفیت ساخت است. هر چه کیفیت ساخت این دستگاه‌ها بهتر باشد و توسط شرکت‌های معتبری تولید شود، قیمت آن‌ها نیز به طبع افزایش خواهد یافت. عواملی نظیر اندازه دستگاه، میزان روغن‌گیری در روز، جنس بدنه، جنس موتور، میزان مصرف، سرعت کارکرد و غیره در تعیین قیمت دستگاه‌های روغن‌گیر تاثیرگذارند. همچنین برخی از دستگاه‌های روغن‌گیری، علاوه ‌بر استخراج روغن هسته خرما، قابلیت روغن‌گیری از طیف وسیعی از انواع دانه‌های روغنی را دارند. از این رو، قیمت چنین دستگاه‌هایی طبیعتا بالاتر از بقیه است. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت‌ها بهتر است با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
میزان برق مصرفی دستگاه‌های روغن‌گیری بسیار ناچیز بوده و به اندازه مصرف برق یک یخچال فریزر می‌باشد. بسیاری از افرادی که قصد خرید این دستگاه‌ها را دارند بر این باورند که میزان برق مصرفی آن‌ها سر به فلک خواهد کشید. اما، این تصور کاملا غلط است؛ چراکه شرکت‌های تولیدکننده، این دستگاه‌ها را با بهره‌مندی از قطعات پیشرفته دنیا ساخته‌اند و میزان مصرف انرژی آن را تا حد زیادی پایین آورده‌اند. این دستگاه‌ها دارای تنظیم کننده سرعت کارکرد هستند که همین امر موجب کاهش مصرف انرژی در آن‌ها شده است.

قیمت دستگاه روغن گیری هسته خرما

دستگاه‌های روغن‌گیری بهترین ابزار برای استخراج روغن‌های باکیفیت هستند. استهلاک پایین و مناسب بودن قیمت دستگاه روغن گیری هسته خرما باعث شده است تا بسیاری از کارخانجات نوپا با خرید آن ظرف کمترین زمان ممکن به سوددهی برسند. عمر مفید این دستگاه‌ها بسیار بالا بوده و به دلیل این‌که میزان مصرف انرژی آن‌ها بسیار پایین است هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند. اگر قصد خرید این محصول بی‌نظیر را دارید بهتر است قبل از هرچیز به برند و شرکت سازنده آن توجه کنید.

دیدگاه‌ها  
مهدی غلامی
روغن خرما به چه دردی می خوره؟
مهدی غلامی
به نقل از مهدی غلامی:
روغن خرما به چه دردی می خوره؟

سلام. روغن هسته خرما یکی از منابع طبیعی ویتامین E است. این روغن به درمان زخم معده و جلوگیری از ریزش مو بسیار کمک می کند. از طرفی کلسترول این روغن نزدیک به صفر است که برای افراد با کلسترول بالا و بیماری های قلبی یک امتیاز ویژه به حساب می آید.
نغمه
چه مطلب جالبی بود. وقتش شد برم دنبال تست روغن هسته خرما :)
ادمین
به نقل از نغمه:
چه مطلب جالبی بود. وقتش شد برم دنبال تست روغن هسته خرما :)

سلام. امیدوارم از تستش لذت ببرید. بعد از امتحان کردن این روغن حتما تجربه خودتان را با ما در میان بگذارید.
شهاب
قیمتش چنده؟
ادمین
به نقل از شهاب:
قیمتش چنده؟

با سلام. برای اطلاع از قیمت دستگاه های روغن گیری به صفحه محصولات فروشگاه مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.
مقدسی
فروش روغن هسته خرما نفع مالی دارد؟
admin
به نقل از مقدسی:
فروش روغن هسته خرما نفع مالی دارد؟

دستگاه های بکردانه بیشترین میزان روغن ممکن را از هسته خرما استخراج می کنند. پس شما می توانید با فروش این روغن به راحتی سرمایه اولیه خود را بازگردانید.
ح. صرامی
سلام من دستگاه مدل 65 را ازتون خریدم و واقعا راضی بودم. دستتون درد نکنه برای محصولات خوبتون.
ادمین
به نقل از ح. صرامی:
سلام من دستگاه مدل 65 را ازتون خریدم و واقعا راضی بودم. دستتون درد نکنه برای محصولات خوبتون.

با سلام. خیلی ممنون. رضایت شما هدف اصلی تیم بکردانه است.
s.miri
به غیر از مصارف خوراکی روغن هسته خرما فایده دیگه ای هم داره؟
ادمین
به نقل از s.miri:
به غیر از مصارف خوراکی روغن هسته خرما فایده دیگه ای هم داره؟

سلام بله. خیلی جالبه بدونید این روغن در شامپو و صابون زیاد استفاده می شود. استفاده های غذایی دیگر این روغن در تولید خامه، مارگارین، شکلات و بستی است.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید