تأثیر رطوبت بر کارکرد دستگاه روغن گیر، ارده گیر و کره گیر

در این مقاله از بکردانه به این موضوع می پردازیم که تاثیر رطوبت در کارکرد دستگاه های روغن گیری، ارده گیر و کره گیر در چه حدی می باشد؟ اگر شما هم در مناطق پر باران زندگی می کنید و یا زمان هایی که رطوبت هوا زیاد است در کارکرد دستگاه خود با مشکل روبرو می شوید این مقاله را از دست ندهید.

یکی از مشکلاتی که افراد در هنگام بارندگی و بالا رفتن رطوبت هوا برای کارکردن دستگاه های روغن گیر، کره گیر و ارده گیر با آن مواجه می شوند، درست کار نکردن دستگاه می باشد که برای مرتفع نمودن این معضل بایستی از رطوبت گرفتن دانه ها جلوگیری نمود. در ادامه به صورت جداگانه به بررسی کارکرد هر کدام از دستگاه ها در هوای مرطوب می پردازیم.

تأثیر رطوبت بر کارکرد دستگاه روغن گیر

دستگاه های روغن گیر، زمانی که رطوبت هوا زیاد باشد، دچار مشکل خاصی نمی شوند و تنها سر و صدای ایجاد شده از دستگاه می تواند برای شما آزاردهنده باشد. در این حالت صدای دستگاه روغن گیری همانند صدای ناله کودک خواهد بود و شما نباید نگران خرابی دستگاه باشید زیرا درصورتی که دستگاه خراب شود، صدای حاصل از آن، صدای شکستگی می باشد.

تأثیر رطوبت بر کارکرد دستگاه روغن گیر

تأثیر رطوبت بر کارکرد دستگاه ارده گیر

در زمان بارندگی و افزایش رطوبت هوا، دستگاه های ارده گیر به دلیل جذب رطوبت هوا توسط دانه ها، کارکرد قابل قبولی نخواهد داشت. در این حالت کیفیت ارده تولید شده، افت کرده و ارده تولید شده نرم و یکدست نیست و زبر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت دستگاه ارده گیری به مقاله راهنمای خرید دستگاه ارده گیری در بخش مقالات بکردانه مراجعه نمایید.

تأثیر رطوبت بر کارکرد دستگاه کره گیر

با بالا رفتن رطوبت هوا، دانه های مختلف مثل پسته، بادام، فندق و ... رطوبت و نم هوا را به خود می گیرند در این حالت عملیات کره گیری از دانه های فوق با مشکل مواجه می شود و امکان گیر کردن دستگاه وجود دارد. برای جلوگیری از رخ دادن این مشکل باید تا حد امکان از نم گرفتن دانه ها جلوگیری کرد.
تأثیر رطوبت بر کارکرد دستگاه ارده گیر

برای تهیه انواع دستگاه ارده گیری کوچک و بزرگ، دستگاه های روغن گیری، کره گیری و ... به فروشگاه اینترنتی بکردانه مراجعه نمایید و در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان مجرب این گروه در ارتباط باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید