نحوه ارده گیری با دستگاه ارده سنگی

دستگاه ارده گیر سنگی از دستگاه های تولید شده توسط گروه بکردانه می باشد. بکردانه دستگاه های اردگیر را در 4 سایز تولید و به بازار عرضه نموده است که عبارتند از سایزهای 30، 40، 60 و 90 . برای اطلاع از قیمت دستگاه ارده گیری بکردانه می توانید به صفحه اختصاصی این محصول در سایت بکردانه مراجعه نمایید.

نحوه کار دستگاه ارده گیر سنگی

فرقی ندارد که دستگاه ارده گیری کوچک (مثلا دستگاه ارده گیری خانگی) داشته باشیدیا بزرگ. دستگاه ارده گیر دارای اتاقک شیشه ای در بالای دستگاه می باشد که در داخل آن محفظه ای مخروطی شکل از جنس استیل درجه یک قرار داد. کنجدها را در این محفظه می ریزیم. محفظه استیل با استفاده از یک لوله به ورودی دستگاه متصل می باشد که از این مسیر کنجد ها به طرف سنگ های دستگاه هدایت می شود. سنگ زیرین در دستگاه ثابت و سنگ بالایی در حرکت می باشد. با حرکت سنگ ها عملیات ارده گیری از کنجدهای هدایت شده بین دو قطعه سنگ، انجام می گردد. ارده تولید شده توسط دستگاه های ارده گیر بکردانه، ارده هایی یکدست، روان و با کیفیت بالا می باشد. گفتنی است دستگاه های ارده گیر بکردانه مجهز به اینورتر می باشد که این تجهیز قادر است مصرف برق دستگاه را 30 تا 40 درصد کاهش دهد. با مطالعه راهنمای خرید دستگاه ارده گیری در بخش مقالات بکردانه می توانید اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید.

نحوه کار دستگاه ارده گیر سنگی

ویژگی های دستگاه ارده سنگی بکردانه

از ویژگی های دستگاه های ارده سنگی بکردانه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مجهز به اینورتر جهت تنظیم سرعت چرخش سنگ متحرک دستگاه.
  • دارا بودن اتاقک شیشه ای به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل محفظه ارده گیری.
  • استفاده از سنگ طبیعی مهریز یزد
  • عدم لرزش و ایجاد سر و صدا
  • سهولت عمل ارده گیری با کیفیت بالا
  • استفاده از عایق صوتی در پوشش دستگاه و کارکردن بدون صدا دستگاه
  • قابلیت جابجایی آسان با استفاده از چرخ های تعبیه شده در زیر دستگاه
  • مجهز به جک بالابرنده به منظور سهولت در جابجایی سنگ دستگاه در صورت لزوم
  • داشتن ظاهر زیبا

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از مصرف کنندگان دستگاه های ارده گیر مطرح می باشد این است که آیا سرعت دستگاه ارده گیری در کیفیت ارده تاثیرگذار است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت سرعت حرکت سنگ ها در دستگاه های ارده سنگی بکردانه، هیچ گونه تاثیری در کیفیت ارده خروجی نداشته و دستگاه با هر سرعتی که کار کند کیفیت محصول نهایی بسیار بالا خواهد بود.
در ادامه می توانید نحوه کار دستگاه های ارده گیر سنگی بکردانه را مشاهده نمایید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید