قیمت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی

این روزها استفاده از میوه خشک شده به شکل قابل توجهی مد نظر قرار گرفته است. خواص بی نظیر میوه خشک شده موجب شده استقبال برای خرید آن ها افزایش یابد. در این بین برای رسیدن به این محصول نیاز به استفاده از تجهیزات استاندارد خواهید داشت. دستگاه میوه خشک کن امروزه با استانداردهای گوناگون و با ظرفیت های مختلف روانه بازار می‌شود. قیمت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی با توجه به فاکتورهای مختلفی می تواند متفاوت باشد. دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی از جمله دستگاه های هوشمند طراحی شده است که می تواند برای کارگاه های صنعتی گزینه ای مناسب شناخته شود. این دستگاه با بهره گیری از جدیدترین فناوری‌ها قادر است حجم زیادی میوه را در مدت زمان بسیار کم خشک کند. آیا می دانید بهترین مارک میوه خشک کن چیست؟
در ساخت دستگاه میوه خشک کن بکردانه برای استفاده در کارخانه های صنعتی دو مدل کابینی و تونلی مد نظر قرار می گیرد. دستگاه میوه خشک کن با توجه به اینکه به خوبی می تواند برای خشک کردن میوه و سبزی عملکرد خود را نشان دهد، از جمله تجهیزات کاربردی برای راه اندازی کسب و کاری مناسب خواهد بود. فاکتورهایی مانند ابعاد دستگاه، نوع دستگاه و ظرفیت تولید آن از جمله مهمترین موارد برای اعلام قیمت دستگاه میوه خشک کن بیان می شوند. علاوه بر این برند دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی نیز می تواند در اعلام قیمت آن تاثیر گذار باشد. لازم به ذکر است دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی توسط گروه بکردانه ارائه نمی شود و شما می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان بکردانه، از دستگاه های جایگزین استفاده کنید. بکردانه یکی از بهترین شرکت های تولید کننده میوه خشک کن در بازار کشور ایران است؛ که شما می توانید انواع دستگاه میوه خشک کن در ابعاد مختلف را از این مجموعه تهیه کنید. قیمت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی تفاوت چندان زیادی با دستگاه های مشابه ندارد.

مشخصات دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی

مشخصات دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی

همانگونه که عنوان کردیم در ساخت دستگاه میوه خشک کن از ظرفیت‌های مختلفی می توان استفاده کرد. علاوه بر این دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی با توجه به استفاده از سیستم هوشمند قادر است سرعت بسیار بالای خود را برای ارائه محصول مورد نظر نشان دهد. نوع طراحی و ساخت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی  به شکلی است که از پنل فوق العاده مقاوم بهره‌مند است. این پنل در برابر حرارت صدا و رطوبت به مانند یک عایق مناسب عمل می کند. دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی از یک سیرکوله یکنواخت بهره مند شده و می‌تواند حرارت را بین تمامی سینی ها و کابین ها به بهترین شکل پخش کند.
دستگاه ۳۰۰ کیلویی بسیار هوشمند طراحی شده است. برای خرید دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی باید فاکتورهای مختلفی را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال در بدنه دستگاه میوه خشک کن می توان از گالوانیزه و استیل کمک گرفت. متریال به کار رفته باید با کیفیت و مقاومت بالا انتخاب شود. دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی ظرفیت تولید بالایی دارد. این دستگاه را می توانید با استفاده از برق سه فاز و تکفاز راه اندازی کنید. مجهز شدن به سیستم تخلیه رطوبت به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک شما را یاری خواهد کرد که فرآیند خشک کردن میوه را با اطمینان بالایی انجام دهید. قیمت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی به فاکتورهایی که می گوییم وابسته است.

از دیگر مشخصات دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی  می توان به بهره گیری از تایمر دیجیتال اشاره کرد. برای کنترل دما و همچنین بررسی رطوبت دستگاه می‌توانید از این قابلیت استفاده کرده و شرایط را تحت کنترل داشته باشید. از دیگر مشخصات دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی می توان به سرعت بالای عملکرد آن اشاره کرد. رطوبت سنجی که بر روی این دستگاه نصب شده است به صورت هوشمند و اتوماتیک دما و رطوبت را تنظیم خواهد کرد. این دستگاه از فن های سانتریفیوژی بهره مند شده و می‌تواند برای تخلیه رطوبت به بهترین شکل عمل کند. 

مشخصات دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی

دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی برای کجاها مناسب است

یکی از سوالاتی که مشتریان به شکل گسترده با آن مواجه می شوند این است که دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی چه کاربردی دارد؟ این دستگاه با توجه به ظرفیت بالایی که برای تولید میوه خشک از خود نشان می دهد، به منظور راه اندازی یک کارگاه صنعتی می تواند انتخابی مناسب محسوب شود. طراحی و ساخت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی به شکلی است که با کیفیت بسیار بالا و سرعت تولید فوق العاده برای خشک کردن انواع میوه و سبزی به کار گرفته می شود. این پایان کار نبود و با دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی می‌توانید انواع گیاهان دارویی را خشک کنید.
علاوه بر این موارد چنانچه به دنبال خشک کردن چوب و منسوجات هستید، دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. با خرید دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی قادر هستید انواع مواد غذایی را نیز خشک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و قیمت انواع دستگاه میوه خشک کن با کارشناسان مجموعه بکردانه تماس حاصل نمایید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول قیمت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی

چه فاکتورهایی بر قیمت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی تاثیرگذار است؟
ویژگی های مختلف دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی از جمله برند، و ویژگی های فنی، جنس بدنه و ... بر قیمت دستگاه تاثیرگذار است.
اطلاعات دقیق درباره مشخصات و قیمت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی را از چه طریقی می توان بدست آورد؟
برای کسب اطلاعات درباره مشخصات و قیمت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی و سایر دستگاه های میوه خشک کن با کارشناسان بکردانه در تماس باشید.