تولید لواشک با دستگاه میوه خشک کن

یکی از راه های نگهداری مواد غذایی برای مدت زمان طولانی، خشک کردن آن ها می باشد و سابقه ای بسیار طولانی دارد. لواشک یکی از خوراکی های خوشمزه ایرانی است که از شیره غلیظ‌ شده ی میوه‌هایی مثل زردآلو، آلوچه، آلو، سیب، توت فرنگی و غیره می توان آن را تهیه می شود و پس از درست کردن شیره، آن را به صورت نازک در سینی یا ظرف های مسطح در برابر نور آفتاب، پهن می کنند تا خشک شود. برای تهیه دستگاه میوه خشک کن می توانید به سایت بکردانه مراجعه کنید و در صورت نیاز از مشاوره رایگان کارشناسان بکردانه استفاده نمایید.

تولید لواشک در خانه بدون آفتاب

لواشک از خوراکی هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و هم بچه ها و هم بزرگترها از خوردن آن لذت می برند. فصل تابستان بهترین فصل برای تهیه انواع لواشک های خانگی و خوشمزه می باشد اما به دلیل رواج آپارتمان نشینی، کوچک شدن خانه ها و آلودگی هوا این روزها کدبانوان ایرانی کمتر به درست کردن لواشک در خانه رغبت نشان می دهند زیرا هم جای کافی برای خشک کردن لواشک را ندارند و هم این که آلودگی و وجود ذرات گرد و غبار موجود در هوا بر روی لواشک می نشیند و سلامت افراد خانواده را به خطر می اندازد. به همین دلیل در این مقاله از بکردانه ما به بررسی نحوه تولید لواشک با دستگاه میوه خشک کن می پردازیم. طریقه استفاده از میوه خشک کن بسیار ساده می باشد و براحتی می توانید از این دستگاه برای درست کردن لواشک استفاده کنید.

تولید لواشک در خانه بدون آفتاب  

مراحل تولید لواشک با دستگاه میوه خشک کن

یک راه برای تولید لواشک در خانه بدون آفتاب، استفاده از دستگاه میوه خشک کن می باشد. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا میوه های مورد نظر را شسته و در داخل قابلمه مواد لواشک را آماده و صاف کنید.
  • حال توری دستگاه میوه خشک کن را از دستگاه خارج کرده، مواد لواشک را به ضخامت دلخواه در داخل یک سینی که اندازه آن کمی از توری کوچکتر باشد، بریزید و سپس سینی را روی توری قرار داده و در نهایت توری و سینی را داخل دستگاه قرار دهید.
  • با استفاده از این روش در طول 5 الی 6 ساعت می توانید یک لواشک خوشمزه را تهیه کنید.

اگر به دنبال راهنمای خرید میوه خشک کن خوب هستید با بکردانه همراه باشید تا تمامی نکات مفید درباره طرز کار و استفاده از این دستگاه را فرابگیرید.

نکات مهم در تولید لواشک با دستگاه میوه خشک کن

  1. دقت داشته باشید که نمی توانید مواد لواشک را مستقیما بر روی توری دستگاه بریزید زیرا مواد لواشک از توری رد می شود و دستگاه را کثیف می کند.
  2. سینی باید کمی از توری کوچکتر باشد تا جریان هوای گرم در داخل دستگاه میوه خشک کن را مختل نکند. 

دیدگاه‌ها  
بهاره
سلام قیمت دستگاه میوه خشک کن را لطف می کنید.
ادمین
به نقل از بهاره:
سلام قیمت دستگاه میوه خشک کن را لطف می کنید.

سلام دوست عزیز، برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت دقیق دستگاه با کارشناسان بکردانه از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید.
سهیلا
وای چه دستگاه خوبی!! هر فصلی میشه لواشک تازه درست کرد.
ادمین
به نقل از سهیلا:
وای چه دستگاه خوبی!! هر فصلی میشه لواشک تازه درست کرد.

سلام دوست عزیز، بله دقیقا همینطور، البته لواشک با طعم دلخواهتون.
بهروز کرمی
سلام میشه این دستگاه را برای کار تولید لواشک هم تهیه کرد؟
ادمین
به نقل از بهروز کرمی:
سلام میشه این دستگاه را برای کار تولید لواشک هم تهیه کرد؟

سلام دوست عزیز، برای دریافت مشاوره و اطلاعات تکمیلی درباره تولید لواشک با دستگاه میوه خشک کن بکردانه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
ویدا خدابخشی
سلام ضخامت لواشکی که با این دستگاه درست می کنیم حد مشخصی داره؟
ادمین
به نقل از ویدا خدابخشی:
سلام ضخامت لواشکی که با این دستگاه درست می کنیم حد مشخصی داره؟

سلام دوست عزیز، اینکه ضخامت لواشک چقدر باشه به غلظت مواد و سلیقه شما بستگی دارد. برای درست کردن لواشک طبق سلیقه خودتون باید شرایط مختلف را تست و تجربه کسب کنید.
طاهره الماسی
این دستگاه میوه خشک کن که برای تهیه لواشک استفاده میشه را می تونیم برای مصرف خانگی هم تهیه کنیم؟
ادمین
به نقل از طاهره الماسی:
این دستگاه میوه خشک کن که برای تهیه لواشک استفاده میشه را می تونیم برای مصرف خانگی هم تهیه کنیم؟

سلام دوست عزیز، بله البته. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید دستگاه میوه خشک کن با کارشناسان بکردانه در ارتباط باشید.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول دستگاه لواشک ساز

استفاده از دستگاه لواشک ساز برای چه افرادی توصیه می شود؟
افرادی که برای درست کردن لواشک با محدودیت جا برای خشک کردن آن موجه اند می توانند از میوه خشک کن به عنوان دستگاه لواشک ساز استفاده کنند.
مراحل تولید لواشک با دستگاه لواشک ساز چگونه است؟
برای تولید لواشک با دستگاه لواشک ساز باید پس از شستن و پخت میوه ها، آن ها را از صافی رد کنیم و سپس مواد لواشک را با ضخامت مناسب داخل سینی ریخته و به مدت 5 الی 6 ساعت در دستگاه میوه خشک کن قرار دهیم.
نکته مهم در استفاده از دستگاه لواشک ساز برای تولید لواشک چیست؟
در تولید لواشک با دستگاه میوه خشک کن به این نکته دقت داشته باشید که حتما باید سایز سینی های مورد استفاده برای پهن کردن مواد لواشک از سایز توری های دستگاه کمتر باشد تا جریان هوای گرم دچار اختلال نشود.