ساخت دستگاه ارده گیری

ارده سالم و ارگانیک یکی از آن محصولاتی است که وجودش در سبد عذایی شما، سلامت شما و خانواده‌تان را تضمین می کند. این موضوع توسط تحقیقات بسیار گسترده ای که در حوزه تغذیه انجام شده، تأیید شده است. ارده گیری فرایند تولید ارده از دانه های کنجد است که می توان آن را در مقیاس های مختلف انجام داد.
ارده گیری به شکل سنتی فرایندی سخت و زمان گیر بود که انرژی و هزینه زیادی را برای به دست آوردن ارده درجه یک نیاز داشت. این محدودیت ها به نوبه خود باعث کاهش کیفیت ارده و افزایش قیمت آن می شدند. به همین دلیل شرکت های بسیاری زیادی نسبت به تولید دستگاه ارده گیری با ظرفیت های مختلف اقدام کردند تا به کمک تکنولوژی این ماده غذایی مغذی و بی نظیر را با زمانی به مراتب کوتاه تر و هزینه ای مقرون به صرفه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.
گروه تولیدی بکردانه با تکیه بر آخرین تکنولوژی روز دنیا و ساخت دستگاه ارده گیری کوچک مانند دستگاه ارده گیری خانگی و دستگاه های بزرگ با ظرفیت های مختلف این امکان را برای شما فراهم می کند تا بنا به فعالیت خود و میزان ارده مورد نیاز مناسب ترین دستگاه ارده گیری را خریداری کنید.
با ما در این مطلب همراه باشید تا به بررسی فرایند ساخت دستگاه ارده گیر و معرفی اجمالی دستگاه های ارده گیر بکردانه بپردازیم.

شرایط تولید دستگاه ارده گیری چیست 

شرایط تولید دستگاه ارده گیری چیست

اگر به فکر تولید دستگاه ارده گیر افتاده اید و می خواهید با تولید دستگاه های ارده گیری کسب درآمد کنید، این مطلب برای شما نوشته شده است. بسیاری از مراجعان و مشتریان از ما می پرسند که شرایط تولید دستگاه ارده گیری چیست؟
خب در جواب به این سوال باید در ابتدا دید که چه دستگاهی کار شما و مشتریان احتمالی تان را راه می اندازد. اگر بخواهید به مقدار بسیار کم و برای مصرف روزانه خودتان ارده درست کنید، کارتان با یک آسیاب برقی قوی خانگی راه می افتد. کافی است دانه های کنجد را درون آسیب بریزید و با کمی آب مخلوط کنید. محصول نهایی شما اگرچه شبیه ارده هایی که به کمک دستگاه های حرفه ای تولید می شوند نمی شود، اما نیاز خانگی شما را برطرف می کند. البته هنگام استفاده از آسیاب های برقی برای تولید ارده باید به این نکته توجه کنید که بیش از اندازه از آن کار نکشید و دستگاه را در فواصل زمانی مختلف خاموش و روشن کنید تا آسیاب نسوزد.
اما آیا چنین دستگاه ابتدایی و پیش پاافتاده ای توان تولید ارده با ظرفیت های بالا را هم دارد؟ برای مثال می توان به کم یک آسیاب برقی خانگی ارده مورد نیاز یک فروشگاه را تأمین کرد؟ طبیعتا خیر!
وقتی قرار است ظرفیت و کیفیت ارده تولیدی را افزایش دهیم، به دستگاه های تخصصی ارده گیری نیاز داریم؛ دستگاه هایی که ارده را بدون اتلاف انرژی، در زمانی کوتاه و با کیفیت عالی تولید کنند. بیایید ببینم برای ساخت این دستگاه چه مراحلی را باید طی کنیم.

 مراحل ساخت دستگاه ارده گیری چیست

مراحل ساخت دستگاه ارده گیری چیست

برای تولید این دستگاه پیش از هرچیز به مکانی نیاز دارید که کارگاه یا کارخانه تولید دستگاه ارده گیر را در آن راه اندازی کنید. محلی که برای احداث کارخانه تولید دستگاه ارده گیری اجاره می کنید یا می خرید، باید در مکانی صنعتی باشد تا از ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی برای ساکنان مناطق مسکونی جلوگیری کنید.
نکته دیگر برای تولید دستگاه ارده گیری تأمین قطعات اولیه این دستگاه هاست. شما نیاز دارید که به شرکت تأمین کننده تجهیزات ماشین های صنعتی متصل شوید تا این قطعات را با هزینه کمتر و کیفیت تضمین شده تهیه کنید.
مهم ترین قطعات و تجهیزات دستگاه های ارده گیری عبارتند از:

  • موتور
  • تیغه آسیاب یا سنگ
  • سیلندر
  • مخزن
  • فن خنک کننده
  • اینورتر
  • قطعات ریز
  • و ...

شرکت های معتبر شما را برای خرید بهترین قطعات یاری می کنند.

بکردانه یکی از بهترین تولید کننده گان دستگاه ارده گیری 

یکی دیگر از نکات مهم تولید دستگاه ارده گیری استخدام مهندسان و طراحان صنعتی است؛ افرادی که در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی تجربه داشته باشند تا بتوانند طراحی و اجرای دستگاه ارده گیری شما را به عهده بگیرند.
بعد از آن به نیروها یا تکنسین هایی نیاز دارید که دستگاه را بر اساس طرح مهندسان تولید کنند و دستگاه برای عرضه به بازار آماده شود.

بکردانه یکی از بهترین تولید کننده گان دستگاه ارده گیری

همان طور که می بینید فرایند تأسیس یک کارخانه یا کارگاه تولید دستگاه ارده گیری کمی دشوار و پیچیده است و نمی توان تمام پیچ و خم های آن را در یک متن کوتاه گنجاند. گروه تولیدی بکردانه ضمن همکاری با متخصصان و کارشناسان خبره طراحی صنعتی، مکانیک و ... و با پشتوانه تجربه چندین و چند ساله خود در این عرصه توانسته نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. پیشنهاد می کنیم که در صورت وجود هرگونه سوال در زمینه تولید دستگاه های ارده گیری و چگونگی احداث کارخانه تولید این دستگاه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید