روغن گیری از کرم لارو سرباز

روغن گیری از حیوانات و جانوران به شکل مختلفی انجام می شود که در این مقاله ما به توضیحاتی در رابطه با روغن گیری از کرم لارو سرباز پرداخته ایم این روغن گیری با استفاده از دستگاه تولید شده توسط گروه تولیدی ماشین آلات صنایع غذایی بکردانه انجام پذیرفته است. پس تا پایان این نوشتار با بکردانه همراه باشید. همچنین برای اطلاع از قیمت دستگاه ارده گیر می توانید با کارشناسان ما در بکردانه در ارتباط باشید.

دستگاه روغن گیری از کرم لارو سرباز

یکی از تجربیات جذابی که در کارگاه بکردانه داشتیم گرفتن روغن کرم لارو با استفاده از دستگاه پرس 65 فول آپشن بکردانه بود. این دستگاه به کمک پرس سرد روغن گیری را انجام می دهد و توانایی روغن گیری از انواع دانه ها از قبیل: فندق ، بادام ، کنجد ، سیاهدانه ،آفتابگردان ، کلزا ، هسته انگور و ... را دارا است. طراحی زیبا و کم حجمی دارد ولی در عین حال دارای قابلیت های بالایی است. همچنین این دستگاه به اینورتر و موتورگیربکس یک و نیم کیلووات ایلماز ترکیه مجهز است که همین مورد آن را از دیگر دستگاه های موجود در بازار متمایز می کند. این دستگاه به کمک طراحی فوق العاده عالی ای که دارد توانسته بسیار بی صدا عمل کند و به کمک فن خنک کننده ای که دارد از افزایش دمای موتور در حین روغنگیری جلوگیری می کند. دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات است.

کار با دستگاه روغن گیری کرم لارو سرباز

نحوه کار با این دستگاه روغن گیری برای گرفتن روغن کرم لارو سرباز باید دقیقا همان گونه ای باشد که روغن کنجد را می گیریم. این دستگاه مدل 65 فول آپشن پرس سرد بکردانه است که دما بر روی 85 قرار می گیرد و با سرعت 23 درجه است در واقع تنظیمات برای روغن گیری از کرم لارو سرباز باید دقیقا همانند کنجد باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیبشتر در رابطه با نحوه روغن گیری کرم لارو سرباز و خواص آن با کارشناسان ما در بکردانه در ارتباط باشید. و قبل از خرید دستگاه مد نظر خود مشاوره رایگان دریافت کنید. 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید