قیمت دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۵۰ کیلویی بنابر عواملی مانند برند دستگاه، کشور تولید کننده، قیمت روز دلار و غیره کاملاً متغیر است و به همین دلیل افراد برای دسترسی به قیمت این محصول، باید قیمت این محصول را به صورت روزانه استعلام بگیرند. یکی از مهمترین راه هایی که برای استعلام قیمت این محصول در اختیار افراد قرار گرفته است، استفاده از روش های اینترنتی برای مشاهده قیمت محصولات است.

مشخصات دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی

برای پرداختن به مشخصات دستگاه میوه خشک کن ۵۰ کیلویی به موارد زیر می پردازیم:

  • سوخت مورد نیاز: انواع مختلف دستگاه میوه خشک کن ۵۰ کیلویی ممکن است به سوخت های مختلفی مانند برق، گاز، گازوئیل و یا سوخت هایی مانند زغال سنگ نیاز است.
  • جنس بدنه: در اکثر موارد جنس بدنه این محصول از آلومینیوم ضد زنگ است. در موارد اندک ممکن است جنس به کار رفته در این محصول از چدن باشد.
  • مدت زمان کارکرد: انواع مختلف دستگاه میوه خشک کن ۵۰ کیلویی در اکثر موارد در مدت زمان حدودی دو الی سه ساعت به صورت کامل میوه ها را خشک می کند.
  • توان مصرفی: توان مصرفی این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد اما در اکثر موارد با مراجعه به برچسب رده بندی انرژی که روی محصول درج شده است، می‌توان به مقدار توان محصول پی برد.

مشخصات دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی

جدول مشخصات دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی

دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی از پرکاربرد ترین و پرفروش ترین دستگاه های خشک کن میوه و سبزی است که برای راه اندازی کسب و کارهای صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. هر دستگاه خشک کن میوه 50 کیلویی دارای مشخصات مختلفی است که در ادامه جدول مشخصات کاملی  برای شما ارائه کردیم تا با مشخصات کلی این دستگاه پر کاربرد آشنا شوید.

ظرفیت تولید دستگاه 50 کیلوگرم میوه یا سبزی
نوع کارکرد دستگاه  بی صدا
نوع سوخت مصرفی برقی یا گازی
جنس بدنه دستگاه پوشش تمام استیل
جنس سینی دستگاه گالوانیزه
قابلیت های دستگاه 

مجهز به فن سیرکولاتور

سیستم خاموش کننده اتوماتیک

استفاده از المنت برقی

دارای فن خنک کننده

کنترل دمای دیجیتال

کاربرد دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی

دستگاه میوه خشک کن ۵۰ کیلویی به صورت کلی دو کاربرد دارد:

  • خشک کردن میوه های مختلف
    بدیهی است که یکی از مهمترین موارد استفاده از دستگاه میوه خشک کن ۵۰ کیلویی، برای خشک کردن میوه های مختلف است.
    این محصول به دلیل دارا بودن کیفیت بالا می تواند برای انواع متفاوت میوه ها، مانند سیب گلابی پرتقال و غیره کاربرد داشته باشد و تمامی آنها را با بهترین کیفیت و حفظ رنگ به صورت کامل خشک کند‌.
  • خشک کردن سبزی
    برای خشک کردن سبزیجات مختلف حداقل به ۱۰ روز زمان نیاز است این در حالی است که با استفاده از دستگاه میوه خشک کن به راحتی می توان انواع مختلف سبزیجات را خشک کرد.

استفاده از این روش برای خشک کردن سبزیجات دارای مزایای بسیار زیادی است؛ برای مثال، یکی از مهمترین مزایای استفاده از این روش، این است که سبزیجات در معرض هوا قرار نمی گیرند و به همین دلیل رنگ آنها تغییر پیدا نمی کند، به علاوه با خشک کردن سبزی در دستگاه، سبزیجات به هیچ عنوان گرد و غبار نمی گیرند و سلامت آنها حفظ می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع دستگاه میوه خشک کن و همچنین استعلام قیمت آن به وبسایت گروه بکردانه تولید کننده بهترین دستگاه میوه خشک کن مراجعه کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول قیمت دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی

دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی جزء کدام دسته از دستگاه های میوه خشک کن است؟
دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی جزء دستگاه های کوچک و نیمه صنعتی است.
قیمت دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی بر چه اساسی تعیین می شود؟
قیمت دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی بر اساس برند تولید کننده، کیفیت دستگاه، نوع سوخت مصرفی، توان مصرفی و کارکرد های آن تعیین می شود.
آیا قیمت دستگاه میوه خشک کن 50 کیلویی هنگام خرید اولویت اول را دارد؟
خیر قیمت همیشه یکی از پارامتر هایی است که باید بررسی شود، اما کارایی و کیفیت دستگاه همیشه اولین موردی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.