طرز استفاده از کره گیر برقی

با پیشرفت صنعت و روش های تهیه مواد غذایی، گستره خوراکی های در دسترس خیلی بیشتر از گذشته شده است. برای مثال 50 سال پیش را تصور کنید که به دلیل کمبود امکانات فرایند تهیه غذا و انواع خوراکی بسیار سخت و زمان بر و در بعضی موارد غیر ممکن بود. امروزه با گسترش فناوری و نیاز های جامعه، تنوع طلبی شدت گرفت و بر همین اساس دستگاه های پیشرفته برای رفع نیاز های جامعه به بازار عرضه شد. دستگاه کره گیر برقی از جمله محصولاتیست که از همین قاعده پیروی می کند و به روشی کاملا نوین فرایند تولید کره را به پیش می برد. حال قصد داریم که نحوه کار با این دستگاه را به شما مخاطبان گرامی آموزش دهیم. با بکردانه همراه باشید. بهترین مارک کره گیر برقی، کره گیر بکردانه است که مطابق با استانداردهای روز جهانی ساخته شده است.

طرز تهیه کره با دستگاه کره گیر

ابتدا باید نوع دستگاه مورد نیاز را مشخص کنید. دستگاه های کره گیر با توجه به محل قرار گیری مخزن و قدرت موتور آن به انواع متفاوتی دسته بندی می شوند: صنعتی، نیمه صنعتی، فروشگاهی و هایپرمارکت. داستان این گونه آغاز می شود که دانه های گیاهی که قصد دارید کره آن ها را تولید کنید ابتدا حرارت داده می شوند (به اصطلاح بو داده می شوند). این کار درون یک مایکروفر یا دستگاه های مخصوص اتوماتیک انجام می شود و بعد از گذشت چند دقیقه و سرد شدن، کره سازی شروع می شود. قبل از شروع کار میزان زبری و نرمی کره را توسط اهرم تنظیم کنید و در نهایت دکمه مورد نظر را فشار دهید. کره تولید شده بعد از گذشت لحظاتی از مجرای انتهایی به بیرون می ریزد و نوبت به آن می رسد که از محصول تولید شده این دستگاه ارزشمند مصرف کنید. دستگاه کره بادام زمینی کوچک از دستگاه های درجه یک تولید شده است که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آن، با متخصصان ما تماس بگیرید.

طرز استفاده از کره گیر برقی

روش تهیه کره از کره گیر برقی بکردانه

گفته شد که قبل از شروع کار می بایست میزان نرم و زبر بودن کره تنظیم شود. این نوید را به شما می دهیم که طراحان مجموعه بکردانه برای رفع نیاز شما دستگاهی را تولید کرده اند که حتی حین کار نیز می توانید میزان نرمی یا زبری کره را تعیین کنید. دستگاه های کره ساز بکردانه به قدری قدرتمند و سریع عمل می کنند که توانایی تولید 30 کیلوگرم کره در هر ساعت را دارند. علاوه بر این مورد کره گیر های بکردانه با مصرف برق 1500 وات کمترین صدا را تولید می کنند و حتی گفتنی است که دستگاه کره گیر صنعتی این مجموعه هیچ صدایی از خود تولید نمی کنند. حال با این توصیف از محصولات بکردانه، همچنان اقدام به خرید نکرده اید؟
وقت آن رسیده است که با همکاری با بزرگ ترین تولیدی دستگاه کره گیر، از ویژه ترین امکانات بهره مند شوید. بکردانه بیش از ده سال است که در حوزه تولید دستگاه های صنعتی و به ویژه صنعت مواد غذایی مشغول به فعالیت است و توانسته است که بالاترین رتبه را میان تولیدکنندگان کسب نماید. بکردانه با معرفی محصولات خود به بازار خارج از ایران، نام خود را به دنیا معرفی کرده و در صدد است که بیشترین میزان محبوبیت را میان مخاطبان خود به دست آورد. با بکردانه همراه باشید و از کمپین های استثنائی ما بهره مند شوید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید