راهنمای خرید دستگاه کره گیری

این روزها استفاده از محصولات اورگانیک بیش از هر زمان دیگری محبوب شده اند و طرفداران خود را پیدا کرده اند، زیرا این محصولات کاملا طبیعی و بدون هیچ مواد شیمیایی و نگه دارنده ای هستند و در نتیجه ضرری برای فرد ندارند. به همین دلیل با پیشرفت علم و تکنولوژی و ساخت دستگاه های برقی که کار را برای افراد راحتکرده است، افراد اقدام به خرید دستگاه کره گیری و و فروش محصولات اورگانیک می کنند.
اما حواستان باشد که مدل های زیادی در این زمینه وجود دارند و شما باید هنگام خرید به خوبی از همه چیز مطلع باشید. بکردانه از آنجا که خود یک برند تولید کننده ی دستگاه های کره گیر است، و زیر و بم تمامی این دستگاه ها را می داند، می تواند به خوبی شما را راهنمایی کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا مطلبی در زمینه راهنمای خرید دستگاه کره گیری بنویسیم و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک دستگاه کره گیر را به شما می دهیم تا خود بتوانید به راحتی دستگاه کره گیری مد نظر خود را بخرید. بدون شک بکردانه بهترین دستگاه ها را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما قرار می دهد. محض اطمینان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر صنعتی دیجی کالا و دیگر سایت ها را بررسی کنید و با قیمت های سایت بکردانه تطبیق دهید. 

هدفتان از خرید دستگاه کره گیری را مشخص کنید

دستگاه های کره گیری انواع مختلفی دارند که هر یک کارایی متفاوتی دارد و همچنین آن کارایی را در ظرفیت متفاوتی انجام می دهند. به همین دلیل هنگام خرید دستگاه کره گیری باید تمام عوامل مهم را برای خود مشخص کنید تا به دستگاه کره گیری مورد نظر خود برسید و بهترین خرید ممکن را داشته باشید.
جنس متریال و کیفیت قطعات بکار رفته در فرایند تولید دستگاه علاوه بر تاثیر مستقیم بر طول عمر دستگاه و مقدار روغن گیری توسط آن، روی سلامت روغن و کره تولید شده نیز تاثیر گذار است. دستگاه هایی که به سرعت دچار خوردگی می شوند ترکیبات فلزی نامطلوب خود را وارد روغن تولید شده خواهند کرد که بسیار مضر هستند. دستگاه کره بادام زمینی کوچک از دستگاه های درجه یک تولید شده است که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آن، با متخصصان ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید دستگاه کره گیری خوب

راهنمای خرید دستگاه کره گیری خوب

دستگاه کره گیری به دستگاهی گفته می شود که با استفاده از موتور و پروانه درون مخزن اقدام به تولید کره و روغن از آجیل هایی مثل پسته، بادام، تخمه آفتابگردان، زیتون و ... می کند. یک دستگاه کره گیری خوب باید دارای ویژگی های مختلفی باشد که در ادامه به تشریح تک تک آنها می پردازیم.
یک دستگاه کره گیری خوب باید توانایی و ظرفیت تولید بالایی داشته باشد و در حین کار لرزش و صدای اضافه نداشته باشد و با کمترین صدا کار خود را انجام دهد. همچنین یک دستگاه کره گیری خوب، میزان مصرف برق پایینی دارد. بهترین مارک کره گیر برقی، کره گیر بکردانه است که مطابق با استانداردهای روز جهانی ساخته شده است.

بکردانه یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه کره گیری در ایران

دستگاه های کره گیری بکردانه دارای ویژگی های مختلفی هستند که آنها را منحصر به فرد و نسبت به دیگر به دستگاه های کره گیری برندهای متمایز کرده است. یکی از این ویژگی ها مجهز بودن دستگاه کره گیری به سیستم اینورتر است. سیستم اینورتر به غیر از تنظیم سرعت تولید، کمک بسیاری به خنک شدن موتور دستگاه می کند تا کیفیت ارده گیری از دانه ها به شکل ثابت و مطلوب باشد.
زیرا حرارت حاصل از کارکرد دستگاه کره گیری، زمانی که بالا برود مسلما باعث می شود که خروجی کار حالت کره ای و کرم مانند را نداشته باشد و در اصطلاح ساده روغن بیندازد. اما زمانی که دستگاه خنک کار کند دیگر این مشکل وجود نخواهد داشت و دانه ها به کره یک دست تبدیل خواهند شد.
به غیر از این سیستم می توانید جهت خنک شدن بیشتر موتور دستگاه و سنگ های تعبیه شده در زمان کارکرد طولانی مدت، دستگاه کره گیری بکردانه را به صورت سفارشی مجهز به سیستم گردش آب داخل سیلندر فرمایید. بدنه تمام دستگاه های کره گیری بکردانه تمام استیل است و نظافت آسانی دارند. با این وجود در مجموعه بکردانه تلاش شده است برای ساخت کره گیر خانگی یا دستی شرایطی مد نظر قرار گیرد که کاربر بتواند با خرید آن بخش زیادی از نیازهای خود را برطرف کند. دستگاه کره گیر خانگی را از بکردانه بخرید.

برای خرید و اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر بکردانه با ظرفیت های مختلف و دریافت مشاوره خرید دستگاه با متخصصان ما در بکردانه تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید