قطعات کره گیر برقی

با انواع دستگاه کره گیر صنعتی و برقی آشنا هستید؟ آیا می دانید که مناسب ترین دستگاه کره گیر کدامست؟ کره گیر های برقی و صنعتی از پر فروش ترین دستگاه هایی است که مخاطبان برای تولید کره های گیاهی از آن استفاده می کنند. این دستگاه ها از بهترین مواد و ابزارآلات طراحی و تولید می شوند که مناسب ترین نتیجه را برای مشتریان به ارمغان می آورد. قطعات مختلف در این دستگاه در کنار هم به صورت مستمر فعالیت می کنند تا هدف آن ها یعنی تولید کره خوش طعم به دست آید. با این مقاله از مجموعه بکردانه همراه باشید تا با قطعات و مشخصات فنی دستگاه کره گیر آشنا شوید.

قیمت موتور کره گیر

موتور کره گیر مهم ترین قطعه در این دستگاه به شمار می آید. این قطعه معادل سر در بدن انسان در کره گیر ها فعالیت می کند و وظیفه فرمان دهی و تولید انرژی را دارد. موتور کره گیر در اندازه های متفاوت و با توانایی های مختلف در بازار وجود دارند و همین عوامل باعث می شوند که موتور کره گیر ارزش خود را پیدا کند. طبیعتاً هر چه توانایی موتور در ایجاد انرژی برای چرخاندن پروانه و همزن بیشتر باشد، قیمت بیشتری پیدا می کند و در نتیجه فروش بیشتری نیز خواهد داشت. توجه شما را به کره گیر های یک تنی جلب می کنم که موتور آن ها قابلیت تولید انرژی برای تولید حجم بسیار زیادی از کره را دارند. موتور دستگاه های کره گیر بکردانه توانایی تولید 30 کیلوگرم کره در هر ساعت را دارند و به گونه ای عمل می کنند که هیچ صدایی را به محیط انتقال ندهند. بهترین مارک کره گیر برقی، کره گیر بکردانه است که مطابق استانداردهای روز جهانی ساخته شده است.

دینام کره گیر

دینام کره گیر قطعه ایست که در کنار موتور دستگاه برای تولید انرژی فعالیت می کند. دینام در همه وسایل و دستگاه های برقی وجود دارد و به نوعی از مهم ترین قطعات به شمار می آید. به همین جهت توانایی دینام در چرخاندن تسمه و قوی بودن سیم پیچی آن، عواملی هستند که در تعیین قیمت این قطعه مؤثرند. دینام با اتصال به یک میله و انتقال انرژی به آن، به میله برای چرخیده شدن کمک می کند.

قطعات کره گیر برقی

شفت کره گیر

شفت یک میله است که به عنوان انتقال دهنده نیرو در کره گیر فعالیت می کند. شفت کره گیر نیرو را از تولیدکننده نیرو دریافت می کند و به قطعاتی که برای فعالیت به نیروی مکانیکی نیاز دارند هدایت می کند. شفت ها بر اساس میزان نیرویی که باید هدایت کند، در اندازه های متفاوتی در بازار عرضه می شوند و همین موضوع تفاوت در قیمت انواع شفت را به وجود می آورند.
مجموعه تولیدی بکردانه از جمله مجموعه های هدفمند در طراحی و تولید دستگاه های صنعتی و به ویژه صنایع غذایی است. بکردانه با ساخت و سپس صادر کردن محصولات خود به بازار خارج از ایران، نام خود را بر سر زبان ها آورده و توانسته است که رتبه ای درخور با تلاش و کوشش متخصصان و کارکنان خود دریافت کند. اگر شما متقاضی دستگاه های کره گیر برقی هستید، با ما همراه باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید