قیمت دستگاه کره گیر نیمه صنعتی

با انواع دستگاه کره گیری آشنایی دارید؟ آیا می دانید که از چه تجهیزاتی برای تولید کره مناسب استفاده می شود؟ شما مخاطب گرامی که در حال خواندن این مقاله هستید به دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید. شاید با روش های سنتی کره گیری آشنا هستید. دستگاه های امروزی نیز با الگو گرفتن از روش های قدیمی اما کارایی و سرعت بیشتر، وارد عمل شده اند و در صدد هستند تا بهترین کیفیت را ارائه بدهند. این مقاله راهنمای خرید دستگاه کره گیر صنعتی برای شماست. با ما همراه باشید.

بدون شک بکردانه بهترین دستگاه ها را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما قرار می دهد. محض اطمینان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر صنعتی دیجی کالا و دیگر سایت ها را بررسی کنید و با قیمت های سایت بکردانه تطبیق دهید.

کره گیر نیمه صنعتی

دستگاه های کره گیری نیمه صنعتی همانند دیگر انواع کره گیر ها عمل می کنند؛ تنها با این تفاوت که مخزن کوچک تری دارند و حجم کمتری از محصول را در خود جای می دهند. جنس بدنه و مخزن کره گیر های نیمه صنعتی از آلومینیوم یا استیل مرغوب است تا در اثر تماس با دانه های گیاهی هیچ واکنشی نشان ندهد. اگر از موادی غیر از آلومینیوم یا استیل استفاده شود، بعد از مدتی متوجه بد طعم شدن کره تولید شده می شوید. جالب توجه است که جنس پروانه این دستگاه نیز متناسب با جنس بدنه انتخاب می شود تا با همراهی یکدیگر مناسب ترین کره را در کمترین زمان تحویل دهند. ابعاد و اندازه دستگاه های کره گیر نیمه صنعتی با توجه به نیاز مخاطب گوناگون است و حجم مخزن آن ها از ده لیتر تا 200 لیتر و حتی بیشتر متغیر است. با این توصیف، ما با یک دستگاه غول پیکر مواجه هستیم و طبعاً سیستم پیچیده مخصوص به خود را دارد. این سیستم برق 1500 وات را مصرف می کند و از بهترین بازده انرژی برخوردار است. ناگفته نماند که دستگاه های کره گیری نیمه صنعتی صرفا به بادام زمینی محدود نمی شود و شما می توانید کره انواع مغز های گیاهی مانند کنجد یا فندق را با کمک این دستگاه استخراج و نظر مشتریان خود را جلب کنید. معمولا این دستگاه ها ظرفیت تولید حدود 100 کیلوگرم کره در هر ساعت را دارند. جالب توجه است که دستگاه های کره گیر هیچ صدایی تولید نمی کنند و توانایی رفع نیازهای شما مخاطبان را حتی در تولیدات بالا را دارد. حال که پاسخ سوالات خود را دریافت کرده اید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با تولیدکننده این دستگاه های کره ساز آشنا کنیم.

کره گیر نیمه صنعتی  

معرفی کره گیر های نیمه صنعتی بکردانه

همانطور که گفته شد دستگاه های کره ساز در انواع متفاوتی به بازار عرضه می شوند؛ صنعتی، نیمه صنعتی، برقی و ... . در مورد کره گیر های نیمه صنعتی صحبتی به میان آمد و اکنون قصد داریم که سازنده این دستگاه ها را به شما معرفی کنیم. مجموعه تولیدی بکردانه با تجربه 10 ساله امروز در جایگاهی ایستاده است که در حال رقابت با تولیدکنندگان خارجی است. نزدیک به 6 سال است که بکردانه راه ورود به بازار خارج از کشور را یافته است و خود را به دنیا معرفی کرده است. این مجموعه با الگو گرفتن از فناوری های به روز و مدرن کره گیری و ساخت تجهیزات صنعتی مشابه با روش های اروپایی، درجه ای از محبوبیت را کسب کرده که همواره لایق آن بوده است. دستگاه های کره گیر نیمه صنعتی بکردانه از جمله محصولات پرفروش این فروشگاه به حساب می آید و شما عزیزان با دنبال کردن مسیر بکردانه و همراهی ما می توانید از خدمات ارزنده ای بهره مند شوید. همین حالا اقدام کنید و سبد خرید خود را تکمیل بفرمایید. بهترین مارک کره گیر برقی، کره گیر بکردانه است که مطابق استانداردهای روز جهانی ساخته شده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول قیمت دستگاه کره گیر نیمه صنعتی

تفاوت دستگاه کره گیر نیمه صنعتی نسبت به نوع تمام صنعتی آن در چیست؟
عملکرد دستگاه کره گیر نیمه صنعتی مثل انواع دیگر کره گیر هاست با این تفاوت که دارای مخزن کوچک تری هستند و حجم کمتری از محصول را می توان در آن جای داد.
آیا ابعاد دستگاه کره گیر نیمه صنعتی بر قیمت آن تاثیر دارد؟
اندازه های دستگاه کره گیر نیمه صنعتی با توجه به نیاز مشتری، متفاوت است و حجم مخزن این دستگاه بین ده تا 200 لیتر متغیر است با توجه به ویژگی های ذکر شده قیمت دستگاه کره گیر نیمه صنعتی نیز متفاوت خواهد بود.
مزیت انواع دستگاه کره گیر نیمه صنعتی بکردانه نسبت به سایر برندها چیست؟
انواع دستگاه کره گیر نیمه صنعتی بکردانه قابلیت تولید کره از دانه های مختلف را دارد و علاوه بر آن مطابق با استانداردهای روز اروپا در بالاترین سطح کیفی و با بهینه ترین حالت مصرف انرژی ساخته شده است.