دستگاه کره گیر دستی

برای گرفتن کره از پسته، بادام زمینی و دانه های مختلف، نیاز به خرید دستگاه کره گیری دارید. با توجه به اینکه لبنیات و محصولات لبنی در وعده های غذایی ما نقش مهمی دارند و جایگاه ویژه ای در سفره های ایرانی برای خود دست و پا کرده اند، نحوه کره گیری از مغز دانه های مختلف مدنظر قرار گرفته است. اگر به گذشته برگردیم، فرآیند کره گیری به شکل سنتی افراد را با مشکلاتی مواجه می کرد. با این حال پیشرفت در زمینه تولید دستگاه های کره گیری موجب شده است که امروزه به راحتی بتوانید از قابلیت‌های آنها بهره بگیرید. نوع فرآیند و عملکرد دستگاه های کره گیری با هم متفاوت است.
با توجه به دستگاهی که خریداری می کنید، می توانید روی به کره گرفتن از محصولات لبنی و دانه های مغذی بیاورید. این روزها مجموعه های تولیدی برای ارائه دستگاه کره گیری مدل های مختلفی را در دسترس کاربران قرار می دهند. به عنوان مثال دستگاه کره گیر برقی با قدرت بسیار بالا و ظرفیت تولید مناسب می تواند انتخاب شود. در این بین دستگاه کره گیر دستی نیز با قیمت مناسب از جمله گزینه‌هایی به شمار می‌رود که می‌تواند پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان در خانه باشد. بکردانه یکی از بهترین شرکت های تولید کننده میوه خشک کن در بازار کشور ایران است؛ که شما می توانید انواع دستگاه میوه خشک کن در ابعاد مختلف را از این مجموعه تهیه کنید. 

دستگاه کره گیر دستی چیست

دستگاه کره گیر دستی چیست

همان‌گونه که عنوان کردیم، دستگاه کره گیر به ماشین آلاتی گفته می‌ شود که با استفاده از آن قادر هستید عصاره دانه های مغذی و محصولات لبنی را استحصال نمایید. در این بین دستگاه کره گیر دستی از جمله محصولاتی به شمار می رود که برای مصارف خانگی عملکرد مناسبی دارد. دستگاه کره گیر خانگی یا کره گیر دستی برای افرادی که تمایل دارند در منزل روی به تولید کره بیاورند مناسب است. نوع ساخت دستگاه کره گیر دستی به شکلی است که در ظرفیت های مختلف می توان آن را خریداری کرد. کره گیر خانگی یا دستی به واسطه جلوگیری از مصرف بی رویه برق بهترین گزینه برای استفاده در منازل خواهد بود. کاربر به راحتی می‌تواند برای کره گیری از این دستگاه استفاده کند.
با استفاده از اهرم تعبیه شده بر روی دستگاه کره گیر خانگی فرآیند مورد نظر طی می‌شود. تمامی عملیات کره گیری در این نوع دستگاه با استفاده از اهرمی که بر روی آن نصب شده است انجام می گیرد. به این ترتیب کره مورد نظر را می توانید در اختیار داشته باشید. فراموش نکنید نوع ساخت دستگاه کره گیر دستی با دستگاه کره گیر برقی متفاوت است. به همین علت حجم کره ای که تولید می شود در مقایسه با کره گیرهای برقی و قدرتمند پایین تر خواهد بود.

با دستگاه کره گیر دستی چه کارهایی انجام می شود

دستگاه کره گیر دستی کجاها استفاده می شود

در حالت کلی برای استفاده از دستگاه کره گیر می توانید در هر شرایطی اقدام نمایید. با این حال با توجه به نوع عملکرد دستگاه کره گیر دستی در مکان هایی که دسترسی به برق وجود ندارد، می تواند بهترین گزینه شناخته شود. علاوه بر این مورد، از دیگر مکان هایی که از دستگاه کره گیر دستی در آن استفاده می شود، می توان به مغازه های کوچک برای فرآیند آسیاب کردن اشاره نمود. این دستگاه می تواند به راحتی در تولید انواع کره کاربرد خود را نشان دهد. با توجه به نوع عملکرد دستگاه کره گیر دستی، صدای بسیار کمتری در مقایسه با دستگاه های برقی و صنعتی از خود تولید می کند. هنگامی که قصد خرید دستگاه کره گیر دستی و خانگی را دارید سعی کنید موارد مختلفی را در نظر بگیرید.

دستگاه کره گیر دستی کجاها استفاده می شود

با دستگاه کره گیر دستی چه کارهایی انجام می شود

اگر در تولید دستگاه کره گیر دستی از قطعات با کیفیت استفاده شود، می توان با بهره گیری از آن کارهای مختلفی انجام داد. چنانچه در خانه به دنبال آسیاب کردن مغز دانه های مختلف هستید، دستگاه کره گیر دستی به خوبی شما را برای انجام این کار یاری می کند. علاوه بر این اگر به دنبال کره گیری از لبنیات و دانه های مختلف مانند پسته و بادام زمینی هستید، دستگاه کره گیر دستی این عمل را به خوبی انجام می دهد. با توجه به اینکه دستگاه کره گیر دستی قدرت کمتری نسبت به دستگاه های برقی دارد، استفاده از آن در شرایط مختلف امکان پذیر نیست. با این وجود در مجموعه بکردانه تلاش شده است برای ساخت کره گیر خانگی یا دستی شرایطی مد نظر قرار گیرد که کاربر بتواند با خرید آن بخش زیادی از نیازهای خود را برطرف کند.

قیمت دستگاه کره گیر دستی

دستگاه کره گیر دستی ظرفیت پایین تری از دستگاه های کره گیر صنعتی دارد. بدیهی است که قیمت دستگاه کره گیر دستی از صنعتی کمتر باشد. تمامی دستگاه های کره گیر از بدنه استیل ساخته شده اند. با توجه به کیفیت استیل، قیمت دستگاه کره گیر نیز متغیر است. علاوه بر این قیمت دستگاه کره گیر دستی به عواملی چون اجزای سازنده دستگاه، گارانتی یا بدون گارانتی بودن دستگاه، کارایی، ظرفیت و عوامل بسیار دیگری تعیین می شود. در خرید دستگاه کره گیر سعی کنید فاکتور هایی که به آن اشاره شد را دقت کنید و سریعا اقدام به خرید دستگاه کره گیر دستی ارزان قیمت را نکنید. قیمت ارزان دستگاه کره گیر دستی می تواند به دلیل به کار بردن تجهیزات نامناسب به هنگام تولید دستگاه باشد، به همین علت خریدی مناسب و مقرون به صرفه ای نیست. علاوه بر این عکس این موضوع هم در بازار قابل مشاهده است، به طوری که قیمت گران دستگاه کره گیر دستی نشان دهنده کیفیت بالای آن نیست. پیشنهاد ما به شما هنگام خرید دستگاه کره گیر دستی، مشورت با کارشناسان متخصص این حوزه است. دستگاه کره گیر دستی بکردانه یکی از بهترین دستگاه های کره گیر دستی است که با توجه به کارایی و کیفیت بالایی که دارد، از قیمت مناسبی برخوردار است. دستگاه کره گیر خانگی بکردانه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است. با اطمینان کامل این دستگاه را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه از بکردانه بخرید.

مشخصات دستگاه کره گیر دستی خوب چیست

مشخصات دستگاه کره گیر دستی خوب چیست

برای خرید دستگاه کره گیر دستی سعی کنید چند مشخصه و مولفه را مد نظر قرار دهید. با توجه به اینکه فرآیند کره گیری با استفاده از این دستگاه نسبت به دستگاه های برقی تفاوت‌های زیادی دارد، باید چند شاخصه مدنظر قرار گیرد. یکی از مهمترین مشخصات برای انتخاب یک دستگاه کره گیری خوب، بهره مندی از بدنه استیل خواهد بود. اگر جنس بدنه و تیغه های آن کیفیت بالایی نداشته باشند، هنگام استفاده از آن کاربر را با مشکلاتی مواجه می کنند. علاوه بر این دستگاه کره گیر دستی خوب با بدنه استاندارد طول عمر بالا و عملکرد بهتری نیز دارد.
یکی دیگر از مواردی که در خرید دستگاه کره گیر دستی مد نظر قرار می گیرد، ظرفیت تولید آن است. با توجه به اینکه در تولید دستگاه کره گیر از ظرفیت‌ های مختلفی استفاده می‌شود، سعی کنید محصولی انتخاب نمایید که متناسب با فعالیت خانگی شما بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد. دستگاه کره گیر دستی بالا زن می تواند علاوه بر اینکه عملکرد بهتری از خود نشان دهد، نسبت به دستگاه کره گیر پایین زن از طول عمر بیشتری نیز برخوردار باشد. این شکل از دستگاه ها معمولا برای خریداران دستگاه کره گیر برقی بیش از پیش مد نظر قرار می‌گیرد. قیمت دستگاه کره گیر خانگی دیجی کالا را می توانید در سایت بکردانه مشاهده کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید و قیمت دستگاه کره گیر دستی می توانید با کارشناسان ما در مجموعه بکردانه تماس حاصل نمایید. خرید دستگاه کره گیر دستی با بهترین قیمت و باکیفیت بالا شما را یاری می کند تا بتوانید فرآیند کره گیری را با بالاترین کیفیت انجام دهید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول کره گیر دستی

کره گیر دستی چیست؟
معمولا کره گیر دستی به دستگاه های ساده ای اطلاق می شود که برای تولید کره در مقیاس پایین مورد استفاده قرار می گیرند.
نکات مهم در تعیین قیمت کره گیر دستی چیست؟
با توجه به اینکه جنس بدنه کره گیر دستی معمولا از استیل است، کیفیت استیل بر قیمت نهایی دستگاه تاثیرگذار است. همچنین برند، گارانتی، ظرفیت،کیفیت قطعات و عواملی از این دست بر قیمت کره گیر دستی اثر دارد.
مزیت دستگاه کره گیر دستی بر نوع صنعتی آن چیست؟
دستگاه کره گیر دستی به دلیل عدم وابستگی به جریان برق برای تولید انواع کره بر نوع صنعتی آن برتری دارد اما با توجه به اینکه ظرفیت تولید این دستگاه ها محدود است و نیاز به فعالیت بیشتر اپراتور برای تولید محصول را دارد معمولا با استقبال کمتری در بازار مواجه هستند.