کره گیر صنعتی دست دوم

دستگاه کره گیر یکی از دستگاه هایی است که این روزها می توان با آن کسب درآمد کرد. این دستگاه با توجه به قرار گیری الکتروموتور آنها به دو مدل کره گیر بالازن و پایین زن تقسیم می شود. همچنین به صورت دستی یا برقی نیز تولید شده و روانه بازار می شوند. کره گیر های برقی با استفاده از انرژی الکتریکی، نیروی گریز از مرکز را ایجاد نموده و عملیات روغن گیری از آجیل های مختلف مانند پسته، بادام زمین و مغز تخمه و تبدیل آن به کره و روغن را به نحو احسن انجام می دهند. به کار گیری از دستگاه های خیلی راحت تر از کره گیر های دستی است، به همین علت در اغلب موارد به کره گیر های دستی ترجیح داده می شوند.
یکی از دستگاه ها کره گیر برقی، دستگاه کره گیر صنعتی است که تولیدی ها، کارخانجات و فروشگاه های محصولات اورگانیک از آن استفاده می کنند. گاهی اوقات فرد برای شروع کار خود هزینه خرید یک دستگاه نو را ندارد. برای صرفه جویی در هزینه می توان کره گیر صنعتی دست دوم را از فروشگاه ها و سایت های معتبری خرید تا با صرفه جویی در سرمایه و پرداخت هزینه کمتر بتوان کار را آغاز کرد. بدون شک بکردانه بهترین دستگاه ها را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما قرار می دهد. محض اطمینان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر صنعتی دیجی کالا و دیگر سایت ها را بررسی کنید و با قیمت های سایت بکردانه تطبیق دهید.

کار با کره گیر صنعتی دست دوم

کره گیر صنعتی در خط های تولیدی هایپر مارکت ها یا فروشگاه محصولات اورگانیک استفاده می شود. کره گیر های صنعتی به صورت ایستاده بوده و دارای شاسی کشی محکم و حجم بالای ظرفیتی هستند. کره گیر صنعتی به شکل تک مخزن یا دو مخزن ساخته می شوند که نوع دو مخزن آن، به شکل دو مخزن مجزا یا متصل به هم قابل تولید هستند. مدل های صنعتی کره گیر دارای موتور از نوع بالازن هستند، یعنی محل نصب موتور بر روی قسمت بالای مخزن تعبیه شده است. در برخی مدل های کره گیر صنعتی، مخزن کره گیر دارای دو عدد الکتروموتور است که برای افزایش بازدهی و عملکرد دستگاه در نظر گرفته شده اند.
از نکات قبل از خرید توجه به حجم و ظرفیت دستگاه، برق مصرفی آن و مقدار محصول خروجی است. همچنین انتخاب مدل صنعتی آن هم بسیار مهم است. همچنین براساس نوع نیازتان و قیمت دستگاه می توانید از نوع اهرم دار یا ساده آن خریداری کنید. دستگاه کره بادام زمینی کوچک از دستگاه های درجه یک تولید شده است که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آن، با متخصصان ما تماس بگیرید.

قیمت کره گیر دست دوم

قیمت کره گیر دست دوم

خرید کره گیر آن هم به صورت دست دوم می تواند برای شما کمی زمان بر باشد، زیرا هر کس می تواند قیمت متفاوتی و با توجه به دلخواه خود بگوید. معمولا این دستگاه ها در سایت ها و برنامه هایی مانند دیوار و شیپور به فروش می رسند و در آنجا متخصص و کارشناسی نیست که شما را راهنمایی کند.

به جای این کار بهتر است دستگاه کره گیری نو و اصل تهیه کنید. گروه تولیدی بکردانه با ارائه بهترین دستگاه های کره گیر صنعتی با قیمت مناسب در خدمت شماست تا خریدی مقرونه به صرفه را تجربه کنید. مشاوران بکردانه راهنمایی های لازم جهت خرید یک کره گیر صنعتی را با توجه به نیاز و بودجه شما، به شما ارائه می کنند. همچنین می توانید در سایت بکردانه کره گیرهای صنعتی برند بکردانه را مشاهده نموده و کره گیر مد نظر خود را به صورت اینترنتی از ما بخرید. بهترین مارک کره گیر برقی، کره گیر بکردانه است که مطابق با استانداردهای روز جهانی ساخته شده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید