طرز تهیه نوتلا خانگی

نوتلا از آن خوراکی های هیجان انگیز و دلخواه است که بزرگ و کوچک عاشقش هستند. با این حال همیشه شنیده ایم که محصولات کارخانه ای ضرر دارند و بهتر است به طور مداوم از آن ها استفاده نشود. علاوه بر آن نوتلا به دلیل این که یک محصول امریکایی است، به صورت قانونی وارد نمی شود و همین مورد سبب شده تا قیمت آن بسیار بالا و تاریخ تولید بسیاری از آن ها قدیمی باشد.

خب چاره چیست؟ بکردانه درست کردن نوتلای سالم خانگی را به شما پیشنهاد می کند. برای این که طرز تهیه نوتلا خانگی با دستگاه کره گیر بکردانه را یاد بگیرید، با ما همراه باشید. با این وجود در مجموعه بکردانه تلاش شده است برای ساخت کره گیر خانگی یا دستی شرایطی مد نظر قرار گیرد که کاربر بتواند با خرید آن بخش زیادی از نیازهای خود را برطرف کند.

تهیه نوتلا خانگی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

  • فندق تفت داده شده مخصوص کره گیری
  • شکلات چیپسی
  • دستگاه کره گیری بکردانه

نسبت مواد برای تهیه نوتلا می تواند بسته به ذائقه شما متفاوت باشد، اما پیشنهاد ما 1 کیلوگرم فندق و 300 گرم شکلات چیپسی است. با این نسبت، شکلاتی بسیار سالم، خوشمزه و مقوی خواهید داشت.

 

آموزش تهیه نوتلا خانگی با دستگاه کره گیر بکردانه

شکلات ها و فندق ها را در مخزن دستگاه کره گیر بریزید. در کشویی زیر مخزن را باز کنید تا مواد وارد دستگاه شوند و دکمه روشن شدن دستگاه را بزنید. نکته مهم درباره درست کرد نوتلا با این دستگاه این است که دستگاه کره گیر بکردانه، کره گیاهی مورد نظر شما را با سه حالت یا سه درجه سختی مختلف تولید می کند. شما می توانید بنا به میل و سلیقه چشایی خودتان یکی از سه حالت نرم، متوسط و زبر را انتخاب کنید تا بر اساس آن، نوتلایی نرم، معمولی یا زبر داشته باشید.

به همین سادگی و با کمک یک دستگاه باکیفیت که به دست صنعتگران ماهر ایرانی طراحی و تولید شده، می توانید کسب و کار تولید نوتلای خانگی و شکلات صبحانه را راه بیندازید و از طریق آن کسب درآمد کنید. دستگاه های بکردانه به دلیل داشتن یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش، انتخابی مطمئن برای شما هستند تا با خیالی آسوده، کار خود را آغاز کنید. قیمت دستگاه کره گیر خانگی دیجی کالا را نیز می توانید در سایت بکردانه مشاهده کنید. برای اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر با ما در ارتباط باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید