طرز تهیه نوتلا خانگی

نوتلا از آن خوراکی های هیجان انگیز و دلخواه است که بزرگ و کوچک عاشقش هستند. با این حال همیشه شنیده ایم که محصولات کارخانه ای ضرر دارند و بهتر است به طور مداوم از آن ها استفاده نشود. علاوه بر آن نوتلا به دلیل این که یک محصول امریکایی است، به صورت قانونی وارد نمی شود و همین مورد سبب شده تا قیمت آن بسیار بالا و تاریخ تولید بسیاری از آن ها قدیمی باشد.

خب چاره چیست؟ بکردانه درست کردن نوتلای سالم خانگی را به شما پیشنهاد می کند. برای این که طرز تهیه نوتلا خانگی با دستگاه کره گیر بکردانه را یاد بگیرید، با ما همراه باشید. با این وجود در مجموعه بکردانه تلاش شده است برای ساخت کره گیر خانگی یا دستی شرایطی مد نظر قرار گیرد که کاربر بتواند با خرید آن بخش زیادی از نیازهای خود را برطرف کند.

تهیه نوتلا خانگی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

  • فندق تفت داده شده مخصوص کره گیری
  • شکلات چیپسی
  • دستگاه کره گیری بکردانه

نسبت مواد برای تهیه نوتلا می تواند بسته به ذائقه شما متفاوت باشد، اما پیشنهاد ما 1 کیلوگرم فندق و 300 گرم شکلات چیپسی است. با این نسبت، شکلاتی بسیار سالم، خوشمزه و مقوی خواهید داشت.

طرز تهیه شکلات نوتلا خانگی شبیه به نوتلا اصل

برای اینکه شکلات نوتلا خانگی شما شبیه به نوتلا شرکتی شود، می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

  • استفاده از فندق با کیفیت: فندق‌ها را به خوبی بو داده و پوست آنها را جدا کنید. این کار باعث می‌شود طعم فندق در نوتلا خانگی شما بیشتر شبیه به نوتلا شرکتی شود.
  • استفاده از پودر کاکائو با کیفیت: پودر کاکائو مرغوب و بدون شکر استفاده کنید تا طعم شکلاتی قوی‌تری داشته باشید.
  • استفاده از روغن مناسب: روغن مایع کنجد یا روغن فندق می‌تواند به بافت کرمی و نرم نوتلا کمک کند.
  • میکس کردن دقیق: فندق‌ها را به خوبی در بلندر میکس کنید تا به روغن بیافتند و بافتی کرمی پیدا کنند. سپس سایر مواد را به تدریج اضافه کرده و به خوبی مخلوط کنید.
  • استفاده از شیر خشک و شکلات ذوب شده: اضافه کردن شیر خشک و شکلات ذوب شده به ترکیب، به شما کمک می‌کند تا بافت و طعم نوتلا خانگی شما به نوتلا شرکتی نزدیک‌تر شود.

با رعایت این نکات، می‌توانید نوتلا خانگی با طعمی نزدیک به نوتلا شرکتی تهیه کنید.

شکلات نوتلا خانگی

طرز تهیه نوتلا خانگی بدون شیر خشک

تهیه نوتلا خانگی بدون شیر خشک بسیار ساده و لذت بخش است. برای شروع، به مواد اولیه زیر نیاز دارید: 200 گرم فندق، 2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو، 100 گرم شکلات تلخ، 2 قاشق غذاخوری روغن فندق یا روغن مایع، 1 قاشق چایخوری وانیل و 2 قاشق غذاخوری شکر یا عسل.

ابتدا فندق ها را در فر با دمای 180 درجه سانتی گراد به مدت 10-15 دقیقه بو دهید تا پوست آنها به راحتی جدا شود. پس از بو دادن، فندق ها را در یک حوله تمیز قرار داده و با مالش دادن، پوست آنها را جدا کنید. سپس فندق های پوست کنده را در مخلوط کن یا غذاساز بریزید و تا زمانی که به حالت کرمی و روغنی درآیند، میکس کنید.

در مرحله بعد، شکلات تلخ را به روش بن ماری (ذوب کردن با حرارت غیرمستقیم) ذوب کنید. برای این کار، شکلات را در یک کاسه مقاوم به حرارت قرار داده و کاسه را روی قابلمه ای با آب در حال جوشیدن بگذارید. شکلات را هم بزنید تا کاملاً ذوب شود.

پس از ذوب شدن شکلات، آن را به فندق های میکس شده اضافه کنید. سپس پودر کاکائو، روغن فندق، وانیل و شکر یا عسل را نیز به مخلوط اضافه کنید. همه مواد را به خوبی با هم ترکیب کنید تا یکدست و کرمی شوند. اگر مخلوط خیلی غلیظ بود، می توانید کمی روغن اضافه کنید تا به بافت دلخواه برسید.

نوتلا خانگی شما آماده است! آن را در یک شیشه تمیز و خشک بریزید و در یخچال نگهداری کنید. این نوتلا بدون شیر خشک، طعمی نزدیک به نوتلا شرکتی دارد و می توانید از آن به عنوان یک خوراکی خوشمزه و سالم لذت ببرید.

طرز تهیه نوتلا خانگی بدون شیر خشک  

آموزش تهیه نوتلا خانگی با دستگاه کره گیر بکردانه

شکلات ها و فندق ها را در مخزن دستگاه کره گیر بریزید. در کشویی زیر مخزن را باز کنید تا مواد وارد دستگاه شوند و دکمه روشن شدن دستگاه را بزنید. نکته مهم درباره درست کرد نوتلا با این دستگاه این است که دستگاه کره گیر بکردانه، کره گیاهی مورد نظر شما را با سه حالت یا سه درجه سختی مختلف تولید می کند. شما می توانید بنا به میل و سلیقه چشایی خودتان یکی از سه حالت نرم، متوسط و زبر را انتخاب کنید تا بر اساس آن، نوتلایی نرم، معمولی یا زبر داشته باشید.

به همین سادگی و با کمک یک دستگاه باکیفیت که به دست صنعتگران ماهر ایرانی طراحی و تولید شده، می توانید کسب و کار تولید نوتلای خانگی و شکلات صبحانه را راه بیندازید و از طریق آن کسب درآمد کنید. دستگاه های بکردانه به دلیل داشتن یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش، انتخابی مطمئن برای شما هستند تا با خیالی آسوده، کار خود را آغاز کنید. قیمت دستگاه کره گیر خانگی دیجی کالا را نیز می توانید در سایت بکردانه مشاهده کنید. برای اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر با ما در ارتباط باشید.

720,000,000 ریالIRRريال إيراني کره ساز هایپرمارکت لاکچری 3 اسب (ایلماز)
680,000,000 ریالIRRريال إيراني کره ساز فروشگاهی لاکچری 3 اسب (ایلماز)
226,000,000 ریالIRRريال إيراني دستگاه کره گیر مینی بکردانه
446,000,000 ریالIRRريال إيراني دستگاه کره گیر اکو 3 اسب بکردانه
246,000,000 ریالIRRريال إيراني دستگاه کره گیر مینی لاکچری بکردانه
486,000,000 ریالIRRريال إيراني دستگاه کره گیر اکو لاکچری (3 اسب)

نظرات خود را با ما در میان بگذارید