طرز کار دستگاه کره گیر خانگی

یکی از پرفروش ترین دستگاه ها در حوزه صنایع و مواد غذایی دستگاه های کره گیر هستند. این دستگاه ها امروزه در اندازه های مختلف و با ظرفیت های مناسب روانه بازار می‌شوند. بخش زیادی از افرادی که به دنبال خرید دستگاه کره گیر خانگی هستند، قصد آموزش طرز استفاده و نحوه کره گیری با آن را نیز دارند. معمولا در طراحی و ساخت دستگاه کره گیر خانگی طراح تلاش می‌کنند که یک محصول با عملکرد بسیار آسان در اختیار مصرف کننده قرار گیرد. با این حال پس از خرید این دستگاه ها برای استفاده از آن باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید. با رعایت این نکات قادر هستید که بالاترین میزان کره را از محصول مورد نظر استحصال نمایید.
با توجه به نوع ساخت کره گیر خانگی باید مقدار دما برای محصول مصرفی، زمان چرخش و نحوه برداشت را مد نظر قرار دهید. علاوه بر این نوع محصولی که درون دستگاه برای کره گیری انتخاب می کنید نیز می تواند در فرآیند کره گیری و نحوه استفاده از دستگاه تاثیر گذار باشد. بکردانه یکی از بهترین شرکت های تولید کننده میوه خشک کن در بازار کشور ایران است؛ که شما می توانید انواع دستگاه میوه خشک کن در ابعاد مختلف را از این مجموعه تهیه کنید. 

کدام دستگاه بکردانه برای خانه مناسب است

کدام دستگاه بکردانه برای خانه مناسب است

مجموعه بکردانه به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینه فروش دستگاه کره گیر انجام می دهد. با این حال هنگامی که قصد خرید دستگاه کره گیر خانگی را دارید، بهتر است سراغ محصولاتی با ظرفیت تولید کم و قیمت مناسب بروید. در فروشگاه بکردانه تمام دستگاه های کره ساز از بالاترین کیفیت بهره مند هستند. به عنوان مثال دستگاه کره ساز فروشگاهی با موتور فوق العاده قدرتمند و ظرفیت تولید بالا می تواند شما را یاری کند که از انواع مغزیجات مانند بادام، گردو، بادام زمینی، کنجد و پسته، کره بگیرید. این دستگاه با قدرت فوق العاده و با بدنه ای باکیفیت در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود. در طرف مقابل دستگاه های کره ساز برای استفاده در کارگاه های صنعتی با ظرفیت تولید بسیار بالا و عملکرد بی نظیر می توانند گزینه ای مناسب شناخته شوند.
با این وجود با توجه به اینکه برای مصارف خانگی نیاز به خرید دستگاه کره گیر ارزان قیمت دارید، سعی کنید سایر محصولات موجود را مورد بررسی قرار دهید. دستگاه کره گیر خانگی یا دستگاه کره گیر دستی از جمله پرفروش ترین گزینه ها در این شرایط محسوب می شود. با بررسی قیمت دستگاه کره گیر خانگی متوجه می شوید که در مقایسه با دستگاه کره ساز فروشگاهی و دستگاه کره ساز صنعتی انتخابی بسیار مناسب تر خواهد بود. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین دستگاه کره گیر خانگی هستید، می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید. ما اطلاعات کافی در خصوص ظرفیت تولید هر کدام از این دستگاه ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

طرز کار دستگاه کره گیر خانگی چگونه است

طرز کار دستگاه کره گیر خانگی چگونه است

اگر به دنبال استحصال محصولی باکیفیت هستید باید طرز کار دستگاه کره گیر خانگی را فرا بگیرید. همانگونه که عنوان کردیم دستگاه های کره گیر خانگی نسبت به دستگاه‌ های فروشگاهی از عملکرد متفاوتی بهره مند هستند. سهولت در استفاده از این دستگاه ها شما را یاری می کند تا بتوانید به راحتی روی به کره گیری از مغز دانه های مختلف بیاورید. این دستگاه ها به گونه ای دلیل تولید می شوند که کاربر تنها محصول مورد نظر را درون آنها قرار می دهد و به صورت اتوماتیک فرآیند کره گیری طی خواهد شد. نکات مختلفی در این زمینه می توانند شما را یاری کنند تا کیفیت محصول تولید شده را افزایش دهید.
توصیه ما به شما این است که قبل از شروع کار برای کره گیری ابتدا دستگاه را به خوبی با استفاده از مواد شوینده و آب داغ مورد شستشو قرار دهید. این عمل علاوه بر پاک کردن دستگاه از آلودگی های احتمالی موجب از بین رفتن باقیمانده های موجود در آن می شود. در این گام می توانید محصول مورد نظر را درون مخزن تعبیه شده قرار دهید. نوع ساخت دستگاه کره گیر خانگی به شکلی است که به راحتی می توانید این فرآیند را طی نمایید. اکنون به سادگی قادر هستید دو شاخه دستگاه را به پریز متصل کنید. پس از آن دکمه پاور دستگاه را به فشار دهید تا شروع به تولید کره کند.

طرز کار دستگاه کره گیر خانگی چگونه است
در ساخت دستگاه کره گیر خانگی از یک تایمر استفاده شده است. متناسب با نیاز خود و محصولی که درون آن قرار می دهید، می توانید روی به تنظیم آن بیاورید. در گام بعدی پس از گذشت مراحل کره گیری می توانید محصول به دست آمده را برداشت کنید. سعی کنید پس از کره گیری با استفاده از دستگاه های خانگی مجددا مخزن و قطعاتی که قابلیت شست و شو دارند را به خوبی تمیز نمایید. تیغه های استاندارد و با کیفیت نصب شده بر روی دستگاه کره گیر خانگی در فروشگاه بکردانه به خوبی شما را یاری خواهند کرد تا محصول به دست آمده با خلوص بالا و بدون مواد اضافه مشاهده شود. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص هستید، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. قیمت دستگاه کره گیر خانگی دیجی کالا را می توانید در سایت بکردانه مشاهده کنید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید