نحوه استفاده از کره گیر برقی

شاید با شنیدن اسم کره به یاد کره های حیوانی و به طور کلی کره هایی در دسته ی لبنیات بیافتید. در حالی که یکی از انواع کره ها، کره ی مغزیجات است. این نوع کره از آسیاب کردن خشکبار مختلف به دست می آید. این عمل باعث می شود مغز دانه ی گیاهی خرد شود و تولید کره گیاهی کند. کره های گیاهی که از مغز دانه های روغنی و مغز دانه های آجیل به وجود آمده یکی از خوراکی های مغذی و مفید است. این محصول را می توانید با کاکائو، انواع شیره و ... میکس کنید و به عنوان میان وعده میل نمایید.

کره دانه های خشکبار یا آجیل ها معمولا بسیار چرب هستند. اما چربی موجود در آن ها مضر نیستند. پروتئین و فیبر موجود در آن ها بسیار مفید و انرژی زا است. چربی موجود در کره آجیل باعث می شود که قند خون و انسولین بدن ثابت بماند.
این کره ها دارای ویتامین های مختلف و هم چنین روی، مس، پتاسیم و ... است که برای بدن شما بسیار مفید و مغذی است. در داخل کره ی آجیل ها مقدار زیادی آنتی اکسیدان وجود دارد. که به سلامت قلب کمک می کند و خاصیت ضد سرطانی دارد.
با خوردن کره آجیل می توانید از بروز سکته قلبی جلوگیری کنید.

نحوه کار دستگاه کره گیر

دستگاه کره گیر برقی که به دستگاه کره بادام زمینی هم معروف است و جهت تهیه ی کره از دانه های روغنی به کار می رود امروزه یکی از پر کاربردترین دستگاه های تولید مواد غذایی است. این دستگاه قادر است انواع کره ی بادام زمینی، کره آجیل، کره فندوق و... را تولید نماید. این دستگاه با استفاده از دو تیغه ی ثابت و متحرک قادر است که انواع مغزیجات هم چون گردو، پسته، نارگیل، بادام زمینی و بادام شیرین و هم چنین آجیل و فندوق را کره گیری کند. دستگاه کره بادام زمینی تمام مغز را به صورت صد در صد به کره تولید می کند و هیچگونه دور ریز و ضایعاتی ندارد و بسیار مقرون به صرفه است. از مزیت های این دستگاه تولید کره به صورت ارگانیک و سالم است.

 

ویژگی های یک دستگاه کره گیر مرغوب

  • دستگاه کره گیر باید بدون صدا و لرزش باشد.
  • باید تمام دانه ی روغنی یا آجیل را به کره تبدیل کند.
  • باید قابلیت تنظیم نرمی و زبری محصول خروجی را داشته باشد.
  • تیغه های آسیاب باید بسیار مقاوم و از جنس استیل باشند.

نحوه استفاده از کره گیر برقی

فروش انواع دستگاه کره ساز

دستگاه کره ساز محصولی است که می تواند برای شما درآمدساز باشد. این دستگاه به دلیل اینکه تمام دانه ی روغنی را تبدیل به کره می کند و ضایعات ندارد بسیار مقرون به صرفه بوده و شما عزیزان می توانید با خرید یک دستگاه کره ساز و تولید کره ی آجیل و مغزیجات کسب درآمد کنید. به همین خاطر این دستگاه در مدارس، کافی شاپ ها و هر فضایی که میان وعده تهیه می کند بسیار کار آمد است.

این دستگاه در سه مدل خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی تولید می شود. امروزه نیاز به انواع دستگاه کره گیر در بازار رو به افزایش است. گروه تولیدی بکردانه تولید کننده و عرضه کننده انواع کره ساز آماده فروش این محصول به شما است.

فروش دستگاه کره گیر خانگی ساخت گروه متخصص و صنعتی بکردانه با قابلیت کره گیری بادام، پسته، کنجد، فندق، گردو و انواع دانه های روغنی در این سایت امکان پذیر است و می توانید به کمک آن ها در منزل نیز استفاده و کسب درآمد کنید. فروش دستگاه کره گیر خانگی با تضمین کیفیت، دوام و ماندگاری و قیمت مناسب توسط گروه مهندسی و صنعتی بکردانه صورت می گیرد.

دستگاه کره گیر صنعتی مناسب برای استفاده در کارخانه های صنایع غذایی است. این دستگاه در سایز های مختلف طراحی و تولید می شود و در ساخت آن از فناوری و نوآوری های جدید و پیشرفته استفاده شده است. از مزایای دیگر آن قدرت بالای موتور، عدم تولید صدا و لرزش، دارای ظرفیت صنعتی و ... را می توان نام برد. فروشگاه بکردانه تولید کننده و صادر کننده انواع دستگاه کره گیر صنعتی در ابعاد مختلف به سایر نقاط جهان است. هنگام خرید دستگاه کره گیر صنعتی، باید به نکاتی از قبیل حجم دستگاه، دارا بودن ضمانت نامه، قدرت موتور و... توجه کرد.

دستگاه کره گیر نیمه صنعتی قابلیت ارده گیری نیز دارد. از مزایای خرید دستگاه کره گیر نیمه صنعتی می توان به قدرت موتور بالا، عدم ایجاد لرزش و قیمت مناسب اشاره کرد. امروزه به دلیل افزایش رو به رشد جمعیت نیاز جامعه به سایر مواد غذایی بیشتر است از این رو نیاز کارخانجات صنایع غذایی به انواع دستگاه کره گیر، از جمله دستگاه کره گیر نیمه صنعتی رو به افزایش است.

از مزایای استفاده از دستگاه کره ساز بکردانه می توان به ظرفیت بالای تولید، کم حجم و سبک بودن، قیمت پایین، بدون صدا و لرزش بودن، داشتن موتور پر قدرت، مصرف برق پایین و ... اشاره کرد. این دستگاه دارای تیغه ها و بدنه تمام استیل است تا در برابر رطوبت مقاوم باشد. قیمت دستگاه کره گیر خانگی دیجی کالا را می توانید در سایت بکردانه مشاهده کنید.

دستگاه کره ساز به دلیل تولید نکردن لرد و تفاله و تولید محصولی که برای تمام سنین مناسب است می تواند دستگاهی باشد که برای شما ایجاد شغل و در آمد کند. پس هر چه سریعتر جهت خرید این محصول با گروه تولیدی بکردانه تماس بگیرید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید