تفاوت کره گیر مدل هایپرمارکت استیل و هایپرمارکت لاکچری

یکی از سوالاتی که بسیاری از مشتریان بکردانه مطرح می کنند در رابطه با تفاوت کره گیر مدل هایپرمارکت استیل و هایپرمارکت لاکچری می باشد. به همین دلیل در این مقاله به بررسی تفاوت های بین این دو مدل پرطرفدار و محبوب کره گیر پرداختیم تا اگر این سوال در ذهن شما دوست عزیز نیز شکل گرفته با مطالعه این مقاله، جواب سوالات خود را بیابید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه کره ساز هایپرمارکت لاکچری بکردانه  و دستگاه کره ساز معمولی هایپرمارکت با کارشناسان بکردانه تماس بگیرید.

بررسی تفاوت های موجود بین کره گیر مدل هایپرمارکت استیل و هایپرمارکت لاکچری

مشتریان بکردانه معمولا سوال خود را در مورد تفاوت این دو مدل از کره گیر بدین گونه مطرح می کنند که: دستگاه کره گیر مدل هایپرمارکت استیل و هایپرمارکت لاکچری در ساختار تولید هم متفاوتند یا این تفاوت ها فقط از نظر ظاهری است؟
در پاسخ به این سوال مشتریان باید بگوییم که جنس بدنه در هر دو مدل مذکور از استیل مرغوب بوده ولی در دستگاه کره ساز هایپرمارکت لاکچری برای بدنه دستگاه از استیل آبکاری شده طلایی رنگ استفاده شده در صورتی که در دستگاه کره ساز مدل هایپرمارکت معمولی از استیل سیلور برای پوشش دستگاه بکار برده شده است.
تفاوت دیگر میان این دو مدل دستگاه در قیف نصب شده بر روی آن می باشد. در دستگاه کره ساز معمولی مدل هایپرمارکت، قیف نیمه شفاف پلاستیکی با پلاستیک فشرده دارای گرید غذایی بکار برده شده اما در طراحی دستگاه لاکچری از قیف شفاف که در قسمت بالا و پایین آن از استیل آبکاری شده همرنگ با بدنه دستگاه، استفاده شده است. این دو دستگاه در سایر موارد کاملا مشابه یکدیگر می باشند که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

بررسی تفاوت های موجود بین کره گیر مدل هایپرمارکت استیل و هایپرمارکت لاکچری  

شباهت های کره گیر مدل هایپرمارکت استیل و هایپرمارکت لاکچری

همانگونه که در بالا به آن اشاره شد جنس بدنه هر دو دستگاه کره گیری استیل می باشد. و از نظر ساختاری هیچ گونه تفاوتی با هم ندارند و از نظر نوع موتور، نوع اینورتر، تیغه، ماردون، ظرفیت قیف و سایر قسمت های اصلی دخیل در فرایند کره گیری کاملا مشابه یکدیگر می باشند به عنوان مثال هر دو مدل این دستگاه ها مجهز به اینورتر بوده که باعث می شود مصرف برق آن ها بسیار پایین باشد. از دیگر ویژگی های مهم این دو دستگاه سرعت کره گیری می باشد که هر دو مدل، ظرفیت کره گیری از 30 کیلو گرم مغزیجات مختلف مثل بادام فندق گردو نارگیل کنجد و پسته در ساعت، را دارا می باشد.
در اننتها باید به این نکته اشاره کنیم که هر دو مدل دستگاه های کره گیر مذکور با قدرت موتور دو اسب بخار و سه اسب بخار تولید و به بازار عرضه شده است.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید