ساخت دستگاه کره گیر خانگی

کره به عنوان یکی از فرآورده های لبنی مهم نقش به سزایی در سفره ایرانی ها دارد. تا آنجا که بسیاری از خانواده ها اقدام به تهیه انواعی از کره گیر های دستی و برقی نموده اند و کره مورد نیاز خود را از ماست و یا شیر به دست می آورند. کره یکی از فرآوره هایی است که می تواند منبع بسیار مهمی از انواع ویتامین ها باشد که بدن به شدت به آن ها نیازمند است؛ هم چنین کره به عنوان یک لیپید شناخته می شوند و لیپید ها دومین سوخت اساسی سلول های بدن به شمار می روند. امروزه می توان با مراجعه به فروشگاه ها، مغازه ها و سوپرمارکت ها به تهیه انواع کره محلی، حیوانی یا گیاهی اقدام نمود. اما با این حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند که باز هم کره مورد نیاز خود را در منزل تهیه کنند. اگر در مایحتاج وسایل خانه شما کره گیر وجود ندارد باز هم می توان کره خانگی را تهیه کرد با این تفاوت که باید زمان بیشتری را صرف کره گیری کرد. بدون شک بکردانه بهترین دستگاه ها را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما قرار می دهد. محض اطمینان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر صنعتی دیجی کالا و دیگر سایت ها را بررسی کنید و با قیمت های سایت بکردانه تطبیق دهید.

ساخت انواع دستگاه کره گیر خانگی

امروزه برندها و شرکت های متفاوتی اقدام به ساخت انواعی از کره گیر های خانگی نموده اند. این کره گیرها معمولا در اندازه های متفاوتی و به شکل رومیزی مورد استفاده قرار می گیرند. در ساخت یک دستگاه کره گیر خانگی موارد و ویژگی هایی را باید رعایت کرد تا محصول مورد نظر ارائه شده، دارای بیشترین کیفیت و کارآیی باشد و رضایت مشتری را جلب کند.

ساخت انواع دستگاه کره گیر خانگی

ویژگی های دستگاه کره گیر خانگی

  • دستگاه کره گیر خانگی به طور معمول باید بتواند حجم کمی را اشغال کند. انتخاب دستگاه های کره گیر بزرگ مناسب کارگاه های لبنیات است. دستگاه کره گیر بزرگ جاگیر می باشند و مناسب استفاده در خانه نیستند.
  • برای ساخت دستگاه های کره گیر خانگی باید از جنس هایی استفاده کرد که ضد زنگ باشند و در برابر سایش و رطوبت و حرارت مقاومت بالایی داشته باشند. موادی مانند آلومینیوم و استیل می توانند گزینه های مناسبی برای ساخت کره گیر باشند. آلومنیوم مقاومت بالایی دارد و اگر از استیل برای ساخت کره گیر استفاده شود باید به ضد زنگ بودن آن دقت شود.
  • در ساخت کره گیر های خانگی قدرت موتور و کارآیی آن از جمله موارد مهم می باشند که حتما باید به آن توجه کرد. کره گیر باید موتوری قوی داشته باشد که بتواند قدرت هم زدن شیر یا ماست را دارا باشد.
  • جنس بدنه و مقاومت دستگاه کره گیر نیز بسیار حائز اهمیت است. به دلیل اینکه در دستگاه کره گیر از فرآورده های لبنی استفاده می شود از این رو در این نوع از دستگاه ها باید جوانب بهداشتی کاملا رعایت شود و استانداردهای لازم لحاظ شوند.
  • در ساخت دستگاه کره گیر خانگی باید به کیفیت محصول از این نظر توجه کرد که طراحی و ساخت آن به گونه ای باشد که دستگاه دارای کمترین میزان از لرزش و اصطکاک باشد و صدای کمتری را تولید کند. در غیر این صورت روشن ماندن دستگاه به مدت چهل یا پنجاه دقیقه بسیار آزار دهنده خواهد بود.

 قیمت دستگاه کره گیر خانگی دیجی کالا را می توانید در سایت بکردانه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها  
مریم جیرانی
سلام ببخشید این دستگاه ها رو سایت شما می فروشد؟
ادمین
به نقل از مریم جیرانی:
سلام ببخشید این دستگاه ها رو سایت شما می فروشد؟

سلام بله
سیما محبی
سلام ممنونم بابت سایت خوب و مطالب مفیدتون
من هروقت سوالی در زمینه کره یا روغن گیری داشته باشم به پیج اینستاگرامتون سر می زنم
حتما یه جوابی برای سوالم پیدا می کنم
ادمین
به نقل از سیما محبی:
سلام ممنونم بابت سایت خوب و مطالب مفیدتون
من هروقت سوالی در زمینه کره یا روغن گیری داشته باشم به پیج اینستاگرامتون سر می زنم
حتما یه جوابی برای سوالم پیدا می کنم

ممنون از لطف و همراهی گرمتون
نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول ساخت دستگاه کره گیر خانگی

آیا این دستگاه های کره گیر گارانتی دارند؟
بله 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش
آیا دستگاه های کره گیر قابلیت کارکرد بی وقفه را دارد؟
بله، این دستگاه قابلیت استفاده در 24 ساعت شبانه روز را داراست.