میوه چند ساعت باید در میوه خشک کن باشد

چیپس میوه یا همان میوه خشک یکی از پر طرفدار ترین تنقلات موجود در بازار آجیل است. برای تهیه این خوراکی خوشمزه که سرشار از ویتامین است هم می توان از روش های مدرن استفاده کرد هم از روش های سنتی.  روش سنتی که همان قرار دادن تکه های میوه در معرض نور آفتاب است. اما این روش خیلی زمان بر است و همیشه عملی نیست. به همین دلیل است که در حال حاضر خیلی مورد استفاده قرار نمی گیرد و روش مدرن جایگزین آن شده است. بکردانه یکی از بهترین شرکت های تولید کننده میوه خشک کن در بازار کشور ایران است.

در روش مدرن نیز همان طور که از نام آن مشخص است برای خشک کردن میوه ها از دستگاه میوه خشک کن مخصوص استفاده می شود. این دستگاه که تحت عنوان میوه خشک کن به بازار عرضه می شود از قابلیت های بی نظیری برخوردار است و می تواند همه میوه ها را با بهترین کیفیت خشک کند. بهترین مارک میوه خشک کن چیست؟ دانستن این نکته به شما در انتخاب کمک به سزایی می کند. اینک ما قصد داریم این دستگاه را به طور کامل به شما معرفی کنیم و کارایی آن را مورد بررسی قرار بدهیم. به شما نیز پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بیش تر با این دستگاه آشنا شوید و بتوانید از قابلیت های و امکانات آن به بهترین وجه ممکن استفاده کنید.  

مدت زمان ماندن در میوه خشک کن به چه عواملی بستگی دارد؟

مدت زمان ماندن در میوه خشک کن به چه عواملی بستگی دارد؟

دستگاه میوه خشک کن وسیله ای است که برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات طراحی شده است. این وسیله بی نظیر بدون این که کوچک ترین تغییری در طعم و مزه میوه ها به وجود بیاورد آن ها را خشک می کند و یک خوراکی انرژی زا و مقوی به شما تحویل می دهد. به همین دلیل است که به محض ورود به بازار شدیداً مورد استقبال قرار گرفته و اکنون برند های زیادی در حوزه طراحی و ساخت آن فعالیت می کنند.

البته قابل ذکر است که نمونه های مختلف این دستگاه یک سری تفاوت با هم دارند همین امر نیز سبب ایجاد برخی سؤال در ذهن مصرف کنندگان شده است. یکی از این سؤال ها نیز این است که خشک شدن میوه در دستگاه میوه خشک کن چه قدر طول می کشد؟ در پاسخ به این سؤال می توان گفت که مدت خشک شدن میوه در دستگاه میوه خشک کن به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم ترین آن ها به شرح ذیل است:

  • رطوبت میوه 

یکی از مهم ترین عواملی که مدت زمان ماندن میوه در دستگاه میوه خشک کنی را تعیین می کند میزان رطوبت میوه است که قاعدتاً هر چه بیش تر باشد پروسه خشک شدن میوه طولانی تر می شود. مثلاً از آن جایی که میزان آب کیوی از میزان آب پرتقال کم تر است سریع تر خشک می شود.

مدت زمان ماندن در میوه خشک کن به چه عواملی بستگی دارد؟

  • نوع برش میوه ها

عامل بعدی نوع برش میوه ها است. شما باید تمام میوه هایی که در سینی های دستگاه میوه خشک کنی قرار می دهید را به یک شکل برش دهید. در غیر این صورت برخی از میوه های موجود در سینی زود تر خشک می شوند و برخی دیر تر. این امر نه تنها باعث می شود میوه های خشک شده کیفیت لازم را نداشته باشند بلکه پروسه تهیه میوه های خشک را نیز طولانی تر می کند.

  • میزان دما و حرارت دستگاه

یکی دیگر از عواملی که بر میزان ماندن میوه ها در دستگاه تأثیر می گذارد میزان حرارت دستگاه است که هر چه بیش تر باشد میوه ها زود تر خشک می شوند. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر میزان حرارت دستگاه میوه خشک کنی از حد استاندارد عدول کند مواد مغذی میوه ها از بین می روند و آن ها بیش از حد خشک می شوند.

مدت زمان ماندن میوه در میوه خشک بکردانه چه قدر است؟

مدت زمان ماندن میوه در میوه خشک بکردانه چه قدر است؟

مجموعه بکردانه جهت برآورده کردن نیاز همه مشریان خود در حال حاضر میوه خشک کن را در سه مدل دستگاه میوه خشک کن خانگی، دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی و صنعتی به بازار عرضه می کند. ظرفیت این دستگاه ها با هم متفاوت است به همین دلیل نیز عملکرد یکسانی ندارند و نمی توان به طور قطعی در مورد مدت زمان خشک شدن میوه در این دستگاه ها صحبت کرد. اگر قصد خرید دستگاه میوه خشک کن را دارید پیشنهاد ما به شما این است که به مجموعه بکردانه مراجعه کنید تا بتوانید بهترین نوع این دستگاه را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

این مجموعه یکی از معتبر ترین و خوشنام ترین فروشگاه هایی است که در حوزه فروش و عرضه دستگاه میوه خشک کنی فعالیت می کند و جدید ترین و به روز ترین محصولات را به فروش می رساند.  البته از آن جایی که در حال حاضر این دستگاه در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود توصیه ما به شما این است که قبل از این برای خرید اقدام کنید حتما سایت بکردانه را مشاهده کرده و از کارشناسان فروش مجموعه بکردانه راهنمایی بگیرید. از این طریق هم در وقت و پول خود صرفه جویی می کنید هم می توانید از خدمات ویژه مجموعه بکردانه  استفاده کنید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید