خشک کردن میوه ها و سبزیجات یکی از بهترین راه های افزایش زمان ماندگاری آن ها است. در واقع از بین بردن رطوبت این گونه مواد، طول عمر آن ها را بیشتر می کند. امروزه با استفاده از دستگاه های میوه خشک کن می توان این کار را به صورت کاملا بهداشتی و با سرعت وکیفیت بالاتری انجام داد.
دستگاه میوه خشک کن در سه نوع خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تولید می شود.
مبنای عملکرد این دستگاه ها یکسان است، اما حجم میوه خشک تولید شده با هر یک از این دستگاه ها متفاوت خواهد بود. انواع دستگاه های میوه خشک کن با برندهای متنوعی در بازار وجود دارند که از نظر کیفیت با یکدیگر تفاوت دارند. در این مقاله قصد داریم انواع دستگاه های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی را با یکدیگر مقایسه کنیم.

ویژگی های دستگاه میوه خشک کن خانگی

ویژگی های دستگاه میوه خشک کن خانگی

دستگاه میوه خشک کن خانگی دارای سینی های طبقه بندی شده است که بر روی یکدیگر سوار شده اند. ابعاد این دستگاه کوچک بوده و برای تولید میوه خشک در حجم پایین مناسب است. سینی های این دستگاه ها در فاصله کمی با یکدیگر قرار می گیرند. همین مساله انتقال حرارت در بین سینی ها را ممکن می سازد و میوه ها راحت تر خشک می شوند.
برندهای سایا، متئو، هامسول، گوسونیک، بیشل، لیکوئیپ، فلر، اوریکس، گرند و جی پاس از پرفروش ترین برندهای خارجی دستگاه میوه خشک کن خانگی هستند. با این حال، برندهای ایرانی معتبر نظیر بکردانه نیز توانسته اند در تولید انواع دستگاه میوه خشک کن، وارد میدان رقابت گردند. قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی نسبت به دستگاه نیمه صنعتی و صنعتی ارزان تر است.

ویژگی های دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی، معمولا در کسب و کارهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها از نظر ابعاد نسبت به میوه خشک کن خانگی بزرگتر است و بنابراین، حجم بیشتری از میوه خشک را می تواند تولید نماید. معمولا در ساخت دستگاه نیمه صنعتی، از یک سیستم گرداننده استفاده می شود تا چرخش به صورت اتوماتیک انجام گیرد.
دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی با برندهای مختلفی به بازار عرضه می شوند. قیمت هر دستگاه بر اساس کیفیت، برند سازنده و ابعاد آن تعیین می شود. در بین برندهای ایرانی، دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی بکردانه از بهترین ها به حساب می آید.

ویژگی های دستگاه میوه خشک کن صنعتی

ویژگی های دستگاه میوه خشک کن صنعتی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی برای تولید میوه خشک در مقیاس های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. طبیعی است که قیمت میوه خشک کن صنعتی نسبت به دو نوع خانگی و نیمه صنعتی گران تر باشد. مهم ترین مساله در خشک کردن انواع میوه، حفظ کیفیت، حفظ رنگ زیبای انواع میوه ها و پیشگیری از تیرگی آن ها است. 

شرکت بکردانه تولید کننده انواع دستگاه های میوه خشک کن خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی

تهیه انواع دستگاه میوه خشک کن از یک برند با کیفیت داخلی می تواند بیشترین بازده را داشته باشد. دستگاه میوه خشک کن بکردانه، یکی از بهترین و ارزان ترین دستگاه های میوه خشک کن در ایران محسوب می شود. شرکت بکردانه با ارائه انواع دستگاه میوه خشک کن به بازار توانسته است به ایجاد کسب و کارهای خانگی مفید و پرسود کمک نماید.
انواع دستگاه میوه خشک کن خانگی، صنعتی، نیمه صنعتی، تونلی، تک کابین و دو کابین از محصولات شرکت بکردانه به حساب می آیند. این شرکت در تولید انواع دستگاه های روغن گیری و ارده گیری نیز فعالیت دارد.
جهت اطلاع از نحوه ثبت سفارش یا ارتباط با شرکت بکردانه می توانید به قسمت تماس با ما در همین وبسایت مراجعه نمایید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید