طرز تهیه لواشک زمستانی

شما هم درست کردن لواشک را در فصل زمستان تجربه کرده اید و متوجه شده اید که این کار در هوای زمستان چندان ممکن نیست و با فر و ماکروفر هم نمی شود لواشک خوشمزه و باکیفیتی درست کرد. شاید فکر کنید که برای درست کردن یک لواشک خوشمزه باید منتظر آفتاب تابستان بمانید، اما با دستگاه میوه خشک کن بکردانه نه تنها می توانید در هر فصلی لواشک های باکیفیت و خوشمزه درست کنید، بلکه می توانید این کار را به یک کسب و کار پر رونق تبدیل کنید.

با ما در این مطلب همراه بشید تا طرز تهیه لواشک زمستانی با دستگاه میوه خشک کن بکردانه را به شما آموزش دهیم.

چگونه با دستگاه میوه خشک کن بکردانه لواشک های خوشمزه درست کنیم؟

برای تولید لواشک با دستگاه میوه خشک کن لازم است در ابتدا مایه لواشک را تهیه کنید. برای این منظور باید:

  1. میوه های زمستانی دلخواه‌تان را در دستگاه مخلوط کن بریزید و با هم میکس کنید.
  2. ترکیب مخلوط شده را در قابلمه بریزید و بپزید.
  3. بعد از این که میکس میوه ها پخت، آن ها را درون سینی های با اندازه دلخواه بریزید و در دستگاه میوه خشک کنی بکردانه قرار دهید.
  4. دستگاه را روشن کنید و منتظر بمانید.
  5. لواشک شما آماده است.

 

چرا دستگاه میوه خشک کنی بکردانه را برای درست کردن لواشک انتخاب کنید؟

این دستگاه یکی از قدرتمندترین دستگاه های موجود در کشور است که توسط متخصصان بکردانه و با دستان توانمند صنعتگران ایرانی ساخته شده. از آن جایی که این دستگاه تماما تولید ایران است، نسبت به نمونه های خارجی قیمت بسیار مناسب تری دارد و با توجه به این که به صورت کاملا علمی و با تکنولوژی های پیشرفته ساخته شده، لواشکی مرغوب و خوش‌طعم تولید می‌کند.

دستگاه میوه خشک کن بکردانه در دو مدل D500 و D1000 تولید شده که تفاوت این دو در ظرفیت یا بهتر است بگوییم در تعداد طبقات دستگاه برای قرار گیری میوه و سینی های لواشک است. بسته به این که کسب و کار شما به تولید چه میزان لواشک و میوه خشک نیاز داشته باشد، می توانید هریک از این دو دستگاه را خریداری کنید.

نکته قابل توجه درباره این دستگاه این است که میه خشک کن بکردانه 1 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش دارد، بنابراین ما با آگاهی از کیفیت این دستگاه، آن را برای شما ضمانت می کنیم تا با خیال آسوده کسب و کار خود را آغاز کنید.

برای خرید دستگاه میوه خشک کنی بکردانه یا تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه، کافی است با ما تماس بگیرید و با کارشناسان فروش و پشتیبانی ما در ارتباط باشید. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره درباره نحوه اخذ مجوز تولید میوه خشک با مشاورین بکردانه تماس حاصل نمایید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید